JULEKALENDER

Hei

//link til annonse

 Under 1 måned til 1 desember og kalendertid.

I år blir det en superkul julekalender i fra Makestyle, med 24 mini neglelakker fra Ciatè. Du kan se nærmere på kalenderen ved å trykke //HER

Det blir ca 25 kr pr kalendergave, noe mamma sier hun ikke hadde greid å få til om hun skulle ha laget pakkekalender til meg. Jeg har ikke hatt pakkekalender på mange år og det syns jeg ikke gjør noe i det hele tatt. Da jeg var liten husker jeg at jeg fikk ting som klistremerker, hårspenner, stempler, viskelær osv, men det har jeg ikke akkurat lyst på nå.  

Så denne kalenderen syns jeg var fin. Etter å ha åpnet en luke for å vise dere hvordan neglelakkene er, gleder jeg mer enda mer. I tillegg til neglelakken kommer også dagens tekst 🙂

BILDER AV MIN KALENDER

 FANT DISSE BILDENE PÅ NETTET

Skal du ha julekalender i år?

Klem Jennie 

27 kommentarer
    1. Hei😊 så fin kalender! Nå begynner det å nærme seg juletider, og i den forbindelse må man jo handle julegaver. Jeg lurte på om du kunne lage et innlegg om julegavetips, eventuelt fine gaver man kan lage selv. Trenger nemlig noen ideer til hva jeg kan gi😊 håper du kan vurdere dette! Så må jeg bare si at du har en kjempefin blogg😊💕

    2. Mamma har laget kalender fra panduro med 24 små skuffer, og så har hun dekorert hver og en med et nummer, og nisser, engler, perler…. Og så putter hun alt i fra penger, neglelakker, kinobilletter, leppomader og sånne ting oppi hver skuff❤️Og så får jeg jo alltid sjokolade kalender, da😅

    3. hei jennie sofie jeg har lest bloggen din siden du starta å blogge. jeg leser bloggen din hver eneste dag du har en helt utrolig blogg å du inspirerte meg til å blogge min blogg hetter salifashion123.blogg.no jeg har ikke så mange lesere men jeg blogger fortsat å jeg gir ikke opp.
      du har en utrolig blogg
      klem sali

    4. Hei ❤️ Jeg skal til Nesodden en gang med en venn fordi vennen
      Min har en bestefar som bor der 😘 Så jeg lurte på om jeg å den
      Jenta kunne møte deg 💎😙 så jeg håper du ser dette 😄

    5. Jeg skal ha en pakekalender med venninnen min. Vi skal kjøpe gaver og skrive små, koselige lapper til hverandre! Likte kalenderen din kjempegot! Elsker bloggen din <3

    6. Jeg ønsker meg The Body Shop julekalenderen! Den er veldig dyr, men jeg håper og få kjøpt den hvis vi skal til Sverige før jul, for på båten koster den 499

    7. Jeg tror jeg skal ha the body shop kalender fordi jeg synes den ser veldig fin også elsker jeg produktene fra the body shop.
      Kalenderen din så veldig fin ut.
      Skal du på kids expo??
      Klem kristine

    8. jeg prøver å trygle mamma om å få en. jeg vet at prisen på en er veldig dyr og at kalenderen er billig med tanke på alle neglelakkene. jeg er bare litt skeptisk på om det er veldig små lakker og at jeg blir skuffa når jeg åpner den første. kan du plis svare på hvor store de er?
      digger bloggen btw!

    9. Hei jeg har også sånn kalender du har en skam kul blogg jeg har sett alle videoene dine på YouTube jeg kommer fra Tyrkia og jeg har vert der 11 ganger og kan vi bli venner og gjøre noe sammen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg