MIN SØNDAG

Hei

I dag måtte jeg stå opp tidlig for å dra på håndballkamp. Eller, tidlig og tidlig. 08.00 er tidlig for meg på en søndag:) He he <3    Nå er det snart mandag og en uke fylt med mye lekser, heldigvis ingen prøver (Ikke som jeg vet om nå i hvert fall) 

Legger ut videoen “Svar på spørsmålsrunde oktober del 2” i løpet av uken. Mange har lurt på hvilke dager jeg trener, og her er svaret: 

Mandag- Skitrening

Tirsdag – Ingen trening

Onsdag – Håndball

Torsdag – Skitrening

Fredag – Håndball

 

Neste uke har vi OD dag, operasjon dagsverk. Da skal vi en dag ut i arbeidslivet, gleder meg. Du kan lese om “Operasjon dagsverk 2014” ved å trykke HER.  Til neste år blir det en hel arbeidsuke 🙂 

Dagen etter OD dagen, er det siste dagen i oktober, halloween. Tenk at det snart er November alt. 

 

 

Hvis du skal ha OD-dag eller arbeidsuke, hva skal du jobbe som/med?

Klem Jennie

39 kommentarer

Siste innlegg