Før 2015

Hei

Det er november og det pøsregner ute. Jeg har fått skikkelig vondt i halsen og hodet værker. Forsøkte å gjøre litt lekser da jeg kom hjem, men måtte nesten gi opp. 

Det er under 1 måned til jul, for jul for meg er 1 desember. Gleder meg til julekakebaking, kalender på TV (se på med lillebror i armkroken) julelys, handle julegaver, pakke inn julegaver og mye mye mer. 

Jeg tror jeg kommer til å savne noen ting med Østerrisk jul også. Julestemningen i fjor var helt fantastisk, med konserter og julemarkeder i Graz med familie. 

Det betyr jo også at 2014 går mot slutten og i den anledning, er det noe jeg gjerne skulle ha gjort og må gjøre.

Har du begynt å tenke på jul?

klem Jennie

32 kommentarer
    1. Ja, for meg er også 1. Desember jul. Jeg elsker all den koslige stemninga <3
      Det snødde jo også her en dag 😀

    2. Bare lurte på en ting var veldig takknemlig får at du kommenterte til bake men hvor er teen fra den så så utrolig god ut😚

    3. ja jeg handler på internett det er såå mye mindere stess enn å reise på shoppingsenter med alle folka 🙂 Je

    4. Hei Jenniesofie.
      Jeg er jente på 12 år som har en blogg og jeg trenger å lage en header
      på bloggen min: jessicahjelperdeg.blogg.no
      Og jeg blir egentlig kalt to navn: sarahsofie og jessica
      jeg tenkte på deg og din header.
      sarahsofie eller jessica (12)

    5. Hei jennie!😊 Kjempebra innlegg😊👍 Det er alltid like koselig å høre om hverdagen din😊 er også veldig spent når desember kommer😊🎄

    6. Hei at jeg har tenkt å lage meg en blogg, men jeg har ett problem for jeg finner ikke på noe navn. Jeg har leita kanskje sånn i 3 dager nå men jeg finner ikke på noe. Jeg vill at bloggen skal handle om meg og sånn, liksom sånn som din bare at om meg da <3<3 takker på forhond og håper du virkelig kan hjelpe meg<3 Jeg diggger bloggen din den er skikelig bra <3<3

    7. Gleder meg skikkelig til jul:) allerede laget ønskeliste og laget spilleliste med julesanger<3 skal dere ha noen tentamener før jul?? Vi har allerede en på onsdag:) veldig fin blogg foressten<3

    8. HeiHei♥ Du er Den Beste bloggeren EVER! ikke slutt og kan du væsånill og følge meg på insta jeg heter @Indya_pedersen det hadde vært veldig koselig 🙂 og du var/er veldig flink i “jenter”, også er du Dr*t pen !!!!
      Xoxo…. Indya

    9. Har så innmari julestemning. Drikker julebrus hver eneste dag og i korpset spiller vi julesanger.😍
      Vil ha jul😂🎅!

    10. Du har en super kul blogg…følger deg på insta og ser på serien jenter (kjekker insta jenter og selfølgelig bloggen HVER dag) det var et bra innleg og jeg har startet med å lage å kjøpe gaver.Elsker julen
      klem Aurora en STOR fan

    11. Hei! Du har vært forbilde mitt kjempelenge
      Og jeg ville bare si at du er et veldig stort
      Forbilde for meg og nesten ALLE vennene mine!!
      Og dette var et utrolig fint innlegg!!
      Vi digger deg<3
      Klem Tuva!! Håper på et svar fra deg<3

    12. Ja👌jula begynner 1.desember for meg og😍gleder meg sånn til jul og julemarkedet som er her🎅🎄God bedring🌸💕

    13. Hvilken App bruker du for å få blurret bakgrunn i bilder? Du hadde det på et innlegg tidligere der du hadde tatt bildet med mobilen. Håper du skjønner hva jeg mener 🙂

    14. Hei Jennie! Du har en utrolig bra blogg! 😀
      Håper jeg møter deg en dag :))
      Men det jeg lurte på var om du kunne se på bloggen min, det er en frisyre
      og insperasjons blogg. Vis du gjør dette må du bare legge igjen en kommentar!:D

    15. Elsker bloggen din jennie! Stå på og fortsett med å være så sterk!
      Jeg har begynt å tenke på jul:-)

    16. Fikk julestemning når det snødde og når vi fikk beskjed om kransekakedugnad for drillen❤️
      “God bedring” med halsen og hodet❤️

    17. Hei!
      Planlegge en reise ja!
      Det har jeg også lyst til 🙂
      Skal kanskje på språkreise i sommer, det høres sinnsykt gøy ut. Noe å vurdere kanskje??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg