Klippe meg kort

Hei

I dag fikk jeg lyst til å klippe meg kort og farge håret, rett og slett å ha en forandring. Lillesøster var nemlig hos frisøren i dag og klippet seg masse, hun klippet seg 25 – 30  cm :-O Hun ble kjempefin syns jeg. 

Det er noen ganger slitsomt med langt hår, spesielt når det skal tørke etter å ha vasket det. Emilie Marì tynnet håret sitt litt også, og det kjennes så lett, mykt og deilig ut. 

 

FIIIINT HÅR <3

I dag har jeg igjen hatt orientering på skolen, i regnet ……igjen og etter skolen var det håndballtrening. Denne helgen blir det bortekamp med håndballaget på søndag, det gleder jeg meg til. 

Nå skal fredagskvelden nytes med familien, god helg til alle dere

 

Har du langt hår, skulderlangt hår, rett under ørene lengde på håret eller kort hår?

 

Klem Jennie

97 kommentarer
    1. Håret mitt er litt lenger en skuldrene. Jeg synes du burde ha farget det litt mørkere kanskje hvis du skal farge det da. Du kommer sikkert til å kle at du ha kort hår. 😀

    2. Litt lenge en skuldrene 🙂 Du hadde sikkert kledd det du og 🙂 Men synes du har utrolig fint hår nå og da 🙂

    3. Jeg har langt, enig noen ganger er det kjempe irriterende å ha langt hår. Jeg tror du hadde blitt kjempe fin med kort hår!!! Men hva sier de som bestemmer i JENTER om det????? Er det noe regel på det???

    4. Var faktisk hos frisøren i dag. Etter turen der fant jeg ut at kanskje neste gang jeg klipper det, så vil jeg klippe det kort 😀 Enig at det kan være litt strevsomt noen ganger. Også fins det jo så my gøy du kan gjøre med kort hår også! 🙂

    5. Jeg hadde veldig landt hår, men nå har jeg klippet det til litt under skuldrene. Angrer ikke, deilig med kort hår♥️

    6. Har veldig langt hår, æå vil ha litt kortere hår men mamma sir at håret mitt e ett kjennetegn..D e vældig plagsomt men man kan gjør så my mer når man har langt hår👍

    7. Hei❤️
      Jeg hadde egentlig hår til rompa og klippet meg til skulderen, og syntes det var deilig å ha kort hår.❤️

    8. Jeg har nesten ned til buksekanten. Synes det er for langt nå og skal klippe det på tirsdag. 💇 Tror ikke jeg skal klippe så mye, for jeg synes langt hår er veldig fint ❤ Jeg har veldig tykt hår.. Liker det ikke så godt og i tilegg er det veldig flisete og frizzy. 👎

    9. Jeg har langt hår❤️ Utrolig slitsomt noen ganger!😩 Men det hørtes ut som at hun ble fin❤️ Du hadde kledd å klippe deg kort!😍 Det vokser jo ut igjen😘 Klipp deg kort, få en forandring❤️ Skap en ny Jennie😍

    10. Tror du hadde kledd kort hår(rettelse: jeg VET at du hadde kledd kort hår), men syns du er helt nydelig med langt! Enig med deg at det er ganske irriterende med langt hår og at det må tørke og sånn… Men kan du ikke spørre Emilie Mari om du får lov av henne til å legge ut bilde av hvordan hun ble med kort hår? Er sikker på at hun også er nydelig, selv med kort hår<3
      Klem Fra Aurora

    11. Du hadde sikkert kledd kort hår kjempe godt 😍 Jeg har langt hår, ned til hoftene og det er utrolig irriterende inni mellom.

    12. Jeg hadde langt hår før men, så klippet jeg meg kort altså til skuldrene og de ble fint du bør gjøre det.😄 jeg kan sende seg ett bilde fra da jeg hadde langt og hvordan det er nå på direct.😄

    13. Har ganske langt hår💎 tror du kommer til å kle kort hår veldig bra, men du er også veldig fin med langt hår💓 jeg går i niende klasse, og skal konfirme meg til våren, så jeg vil ikke klippe det veldig kort før jeg skal konfirmeres, selv om det er veldig fint heheh☺️💗

    14. Jeg har litt under skuldrene og jeg er veldig fordøyd med det!:-)
      Hvordan ville du klippe deg hvis du skulle klippe deg kort???

    15. Jennie jeg har også lyst til og klippe meg kort men jeg vil også beholde det lange håret mitt!!! Skal du klippe håret eller er det bare noe du vurderer du er UTROLIG fin med langt hår<3 men jeg vet at du kommer til og bli VELDIG fin med kort hår også fordi du kler alt<3<3 elsker deg<3
      Men spørsmålet var om du vurderer det eller om du SKAL klippe håret kort
      Håper på svar søte søte Jennie <3Hilsen Tuva<3<3

    16. Hei!jeg elsker bloggen din. Du er skikkelig pen. Kan du vise et bilde av søsteren din med kort hår?

    17. Jeg har litt lengere enn midt på ryggen 🙂
      Tror du hadde vært kjempe fin med kort hår <3
      Er det Emilie Mari på noen av bildene ?
      Klem

    18. Har til rumpesprekken! Hadde vært deilig med kort hår,men jeg klarer bare ikke å bli kvitt dt lange håret mitt❤️

    19. Hei, jeg hadde hår nett til midten av ryggen, men klippet det til skuldrene i sommer, for jeg hadde så tynt hår, så nå er det så mye finere og ser mye tjukkere ut. Jeg ville klippe meg for å få en forandring, og tjukkere hår, så anbefaler å klippe seg (selv om det ser ut som at du har ganske tykt hår)
      Klem❤️

    20. Jeg har sånn passe langt, til midt på ryggen ca. 😉
      Jeg klippet meg også kort en gang, jeg hadde hatt langt hår ganske lenge og så ble jeg ganske lei så kjenner den følelsen din ja hehe. Syns håret ditt er helt nydelig langt men du kler nok kort hår også uansett

    21. Har like langt hår som deg:-) Ei vennine av meg har lik farge på håret som deg, hun kler kort/skulderkort kjempegodt! Ja, godt med en forandring, jeg klipte kort hår for to år siden, likte det kjempe godt!:-) men fikk fort lyst på langt hår igjen da:-):-)
      Elsker bloggen og deg kjempe godt Jennie:-) Stå på videre.

    22. Mangler noen cm så er det til buksekanten, var veldig irriterende med langt og tykt hår før, men etter jeg begynte å tynne det å bare klippe litt ble alt mye lettere😄 Du bør tynne det selvom håret ditt er nydelig<3

    23. Jeg har ned til skuldrene, pittepittelitt lenger :-)’
      Klippa meg i sommer, hadde veeldig langt hår og jeg likte det ikke rett og slett :p var veldig slitsomt med langr hår ja!
      Elsker håret mitt som det er nå 😀
      klippa tilsammen sånn 30 cm 😛 trives med ganske kort hår 🙂

    24. Hei Jennie!
      God idé!
      Selv har jeg ca.til midten av ryggen.Jeg tror du hadde blitt fin med kort hår.
      Klem Linnea

    25. Synes langt hår er utrolig fint, vis du er redd for å bli misfornøyd så kan du jo få en som er flink til å redigere redigere deg kort hår? Kan godt gjøre det, jobbet litt med PS i over ett år så 🙂 synes skulderlangthår kunne passe deg, altså litt over skuldrene.

    26. Jeg syns du har utrolig fint hår, men du hadde helt sikkert kledd kort hår kjempe bra<3
      Jeg har hår ned til rumpa:-)

    27. Har Klippet meg skulderkort flere ganger, men har angret veldig, fordi jeg føler at jeg ikke kan gjøre noe med håret mitt. Bortsett fra hestehale og litt krøller. (bare sier det).
      Men jeg liker håret ditt veldig godt, og tror du hadde blitt fin med kort hår😘

    28. Klippet meg kort for noen uker siden 🙂 først så var det litt uvant men nå synest jeg faktisk at jeg har fint hår😊
      Det er alltid gøy med en forandring 😃
      Du hadde sikkert kledd det😍 men du kler også langt hår 😘

    29. Har langt tror jeg 😅🙈
      Du blir garantert kjempe fin med kort hår Jennie! ❤️👍 hvor kort vil du ha? 😊
      Kan du legge ut bilde av Emilie Mari og hvordam det ble? Hvis det er greit for henne❤️😊👍
      God helg! Og lykke til med kampen😘👍😊

    30. Har sånn 60 cm langt hår, jepp har målt 😀 Synes du skal klippe deg 🙂 Du har den perfekte ansiktsformen!

    31. Jeg har hår til litt over skuldrene.Jeg synest du skal klippe deg kort. Det hadde du past så utrolig godt jennie ! Men du er veldig fin sonn som du har det nå også da❥

    32. Har like langt hår som deg ca. Du har kjempe fint hår men det er da
      aldri skade med en forandring 🙂

    33. Jeg har like langt hår som hun nederst til høyre… Men jeg angret veldig etter at jeg klippet meg…. Da hadde jeg håret helt ned til navelen…!!! 😓

    34. Jeg har hår lit lenger en skuldrene💁 jeg syntes at du ikke burde klippe håret dit! Da jeg var lit mindre klipte jeg til ørene og jeg angrer noe sykt! Syntes heller du burde farge eller stripe det🙋

    35. Har skulder langt hår, ganske likt som de på bildene, men kanskje ikke så bølgete. HÅret mitt har masse krøller etter jeg har vasket det, men de forsvinner etter to dager ca. 🙂

    36. Jeg har langt hår, men jeg klipper meg litt hver 6. Uke for da blir det mindre slitt og lettere å gre. 🙂

    37. Syntes ikke du bør gjøre det, du vil nok angre når du blir eldre, bare et lite tips… Jeg har det lengste håret på skolen og går i 6. For to år siden hadde jeg 89 cm, vet ikke helt hvor langt jeg har nå😛

    38. Har hår ned til hoftene. var hos frisøren og tynnet det ut anbefaler det virkelig! håret blir mykje luftigare!!

    39. Du har så utrolig fint hår men ja det er sykt deilig å ha kort hår, jeg klippet håret til kinnbenet for 3 år siden og det var veldig enkelt og ble fort ferdig med å vaske håret i hvertfall❤️😘jeg fikk lenger hår etterhvert og så klippet jeg det til skuldrene og nå skal jeg ha langt,,❤️❤️ Jeg syntes du bør klippe det du kommer til å bli så fin like fin som du er nå bare det er mye deiligere👌på min skole så er det egentlig ingen tror jeg som har veldig kort hår😆💩 og jeg følte meg litt rar fordi jeg hadde så kort hår men selfølgelig var jeg ikke det og du er jo et stooort forbilde mitt og selv om jeg snart er 14😋😋😘❤️❤️Så hvis du klipper det kort vil sikkert flere ha det kort❤️ Håper du ser meldingen ❤️❤️❤&#65039 ( jeg har hår til rett under puppene nå😂😂😂

    40. Hei Jennie!
      God idé!
      Selv har jeg ca.til midten av ryggen.Jeg tror du hadde blitt fin med kort hår.
      Klem Linnea

    41. Hahah skulle si rumpehår hahah, tenkte på skulderkort og siden jeg har hår helt ned til rompa så skulle jeg si rumpehår. Men neida, helt ned til rumpa

    42. Har skulder langt hår, eller litt lenger.:) Det er veldig fint<3 Det er ikke for langt eller for kort til å gå med flette hestehale, og du trenger ikke å tenke så mye på det når du er i aktivitet:)

    43. Hei! Jeg hadde like langt hår som deg, så klippet jeg det kort. Sånn som Kylie Kardashian har nå, jeg er kjempe fornøyd! Mye lettere å ha med å gjøre. Anbefales på det sterkeste♥♥♥

    44. Har selv kort hår 🙂 rett under kjakan haha 🙂 elsker det eneste jeg gjør på morgneen er å tørke det etter dusjen, å rufse det litt til ;P jeg tror du ville kledd det utrolig godt ! <3

    45. Åå, det hadde vært kjempe fint på deg! Det har jeg tenkt på lenge at hadde vært fint, men det må du selfølgelig bestemme selv da <3 Tror du at du kan legge ut flere inkjøpsvideoer ? <3(når du handler da) klem en stor fan! <3 Forresten, du har fin hårfarge, men det hadde vært utrolig fint og farge det<3

    46. Jeg har nesten så langt hår som til rompa.
      Og hvor var det du spilte kamp på søndagen?
      Du hadde også passet den hårsveisen

    47. jeg hadde kjeempelangt hår før, men ble såå lei av det så jeg klippet det til litt åver suldrene slik som bilde 3, å ble kjempefornøyd! men det er litt kjipt at hvis man skal ha det i hestehale for håret står rett ut, å visst du har hestehale kommer den like-lange-panneluggen-som-håret frem så man må sette det bak i en klipe og man kan ikke ha håret i dott med midre du liker at noe av håret i dotten står rett til værs haha

    48. Hei, Jennie! Jeg og mange andre lurer på om du kan legge ut et bilde av søsteren din? Håper du svarer 🙂

    49. Jeg klippet meg for noen uker siden og jeg ville bare stå ved speilet for å se hvor fint det ble hele kvelden

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg