THE YOGA CHALLENGE VIDEO

Hei

Nå har helgebesøket reist hjem, jeg har kommet hjem fra håndballkamp og helgen nærmer seg slutten. 

Jeg har gjort helt ferdig videoen i fra “The Yoga Challenge” og sett på den, helgen har vært superbra. Jeg har ikke sett andre gjøre challengen før vi gjorde den, og det var utrolig vanskelig å finne ut hvordan man skulle få til stillingene, pluss at det var tungt og vi hadde også tidsbegrensning på hver øvelse. Etter de to første stillingene som vi brukte ganske lang tid på, hadde vi 2 minutter på hver av de andre stillingene. 

 

THE YOGA CHALLENGE

 

 SANGER I VIDEOEN

  • FIVE HOURS – Deorro
  • Go Go With You – The Main Level
  • Roar – Katy Perry
  • Happy – Pharrell Williams

 

I morgen skal jeg vise dere noe kult i fra helgen her på bloggen :-O

Hvordan har helgen din vært?

Klem Jennie

27 kommentarer
    1. Jeg kjenner Mia og Malin de har gått i pararell klassen men i 6 år men så flytta de. Går det bra med med. Hilsen elise

    2. Så morsom video! 😄
      Prøvde the yoga challenge med en venn istad. Haha, det var utrolig gøy, men også vanskelig😂
      Høres ut som at du har hatt en fin helg👍 😊
      (Hvis du skal til Tønsberg en gang, så hadde det vært veldig gøy og koselig om vi kunne møtes! )
      Har du vært i Tønsberg før?
      Klem Malene

    3. Hei, jeg har lest bloggen din utrolig lenge, men har aldri lagt igjen en kommentar. Så jeg tenkte altså at det var på tide. For det første så elsker jeg måten bloggen din har utviklet seg på. De emnene du skriver om å generelt måten du formulerer deg på liker jeg veldig godt. Jeg syntes du er utrolig vakker, og tenkte at jeg rett å slett bare måtte si det!
      Keep up the good work!
      Beklager for at jeg kanskje virker litt rar..? Men det har seg slik at jeg har vært sterk motstander av alkohol i alle mine atten år, men denne helgen bestemte jeg meg endelig for å prøve.. Jeg har vel egentlig litt fylleangst, for jeg husker ikke så mye. Men det er ikke meningen å skrive om dette i DITT kommentarfelt, er bare det at jeg blir så fort revet med, men jeg har skrevet et helt eget innlegg om helgen på bloggen min da 🙂
      Jeg håper at du har hatt en kjempe fin start på denne uken, og at du koser deg i massevis! Kleem <3

    4. Hei, så kjempekoselig ut !😊
      Og videoen var kjempemorsom, prøvde yoga challenge med en vennine en gang, men det gikk ikke så bra….. 👎
      PS : Bloggen din er kjempebra, men hvis jeg kan komme med et forslag hadde det vært at det hadde vært kjempekult hvis du kunne hatt et sånt fun-facts eller 10 ting du ikke visste om meg innlegg 👍

    5. 😂😉😏😭😩😒😃😆😘😬😱😁😄😴😕😶☺️😊😋😣😫🍉💕💗
      Skal prøve ✌️

    6. Hvorfor på Youtube og ikke Videofy? Bruker bare Videofy 🙁 Du har 12.000 fans på Videofy, og bare 3000 på Youtube…

    7. Så sykt morsomt ut (men de hvite brukte alltid de metodene som funket på dere så det ble mye lette for de hvite)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg