TIPS TIL DERE

Hei

//inneholder reklamelenke

Jeg har tidligere lagt ut bilder av meg på instagram med krøller og også her på bloggen, som mange av dere har likt. Jeg krøller ikke håret mitt så ofte, det blir om det er spesielle anledninger som bursdager, fester eller annen moro.  Det er gøy å gjøre noe annerledes med håret av og til.

Jeg syns det er kjempefint å ha litt krøller og sover ofte med en flette eller to i håret for å få litt fall i det. 

Nå har Makestyle.no forhåndsbestilling av de populære MAST krøllstavene med hele 30% rabatt på forhåndsbestillingen. De kommer inn på lager igjen rundt 17.oktober. 

Ville bare tipse dere om dette supre tilbudet

Se MAST liten ved å trykke //HER      og MAST stor ved å trykke //HER

Liker du å krølle håret?

Klem Jennie

10 kommentarer
    1. Ja elsker krøller <3 men akkurat nå har jeg permanente krøller så slipper å krølle det på en stund 🙂

    2. oi kult! har du begynt med sponset innlegg? hvis du har gjort det lenge så var det ikke så rart, men jeg tror ikke jeg har sett det på bloggen her før? lykke til på blogawards<3 den krølltangen ga kjempe fine krøller!! jeg har 2 egene krølltanger

    3. Victoria: det er en link til siden som selger krølltengene. Om jeg linker til sider som selger ting, kalles det reklamelenke enten om det er sponset eller ikke. Jeg mottar ikke penger for å skrive innlegg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg