SØT LØRDAG

Hei

//Reklamelenke

Som jeg blogget i går så inviterte jeg Ella til meg på kvelden for å prøve ut den nye sjokoladefontenen min. Jeg hadde kuttet opp jordbær og banan og i tillegg hadde vi noen marshmallows. 

Jeg valgte å bruke vanlig freia melkesjokolade, og da brukte jeg 400 gram. Glad for at fontenen ikke er så stor for om den hadde vært større måtte jeg jo hatt oppi enda mer sjokolade. I tillegg hadde jeg oppi litt rapsolje for å få den mer flytende. På forhånd smeltet jeg sjokoladen og tynnet den ut med rapsolje i en egen sjokoladesmelter som vi har. Dette kan også gjøres over vannbad.

Fontenen jeg har er fra Alphageek, du kan se den ved å trykke //HER.

Jordbærene måtte vi kutte opp i mindre biter, for ellers så fikk vi ikke dyppet dem.


Vi syns nok det beste var å kose oss med søtsakene og ikke å ta bilder, så det ble ikke så mange bilder akkurat. Men fontenen skal sikkert frem en annen helg også og da kan jeg forsøke å få tatt en liten film av den også

 

Syns dere jeg bør ha en giveaway på en slik fontene?

Klem Jennie

36 kommentarer

Siste innlegg