HOME SWEET HOME

Hei

I dag dro vi hjem i fra Hafjell og jeg har kost meg masse. Gått på fjellet, bada i basseng og fått mye tid i sammen med familien. Vi hadde alle et fint opphold på Quality Resort Hafjell. I dag var det en litt regnfull dag så det ble ingen tur til Hunderfossen. Litt trist med dårlig vær men skal helt sikkert tilbake dit en dag det er sol.

Hafjell er jo en av Vinterlyd sine konsertområder, jeg var på vinterlyd i påsken som var og innlegget kan du lese ved å trykke HER . 

 Rett før vi dro til Hafjell fikk jeg en sjokoladefontene og nå har jeg invitert Ella over på sjokolade og frukt. Gleder meg<3 Også godt å komme hjem til venner.

Ønsker du å høre hvordan det gikk med sjokoladefontenen?

Klem Jennie

 

 

7 kommentarer
    1. Ja det Hadde også vært kult med en liten video av sjokoladefontenen! Skjønner hvis du ikke har tid.😜

    2. når du var på reise i london hvor var det du var adresse, hotell og shopping steder (skal til london med mamma, men vi vet ikke hvor vi skal) ber deg svar

    3. Jeg var på akkurat samma sted som deg ,men jeg dro på den dagen du kom😬👎😭😔. Syntes det var litt domt siden jeg har såååååå synsykt lyst til å møte deg😣😣😣😖😖😖😢☺️☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg