Tips, du kan vinne

Hei

Jeg blogget for noen dager om nominering til Vixen blogaward. Du kan lese inlegget ved å trykke HER 🙂

I dag fikk jeg informasjon om at det er en konkurranse gående hvor man kan vinne et superkult bloggekamera fra Canon. Alle som nominerer sine favorittbloggere er med i trekningen og du kan lese mer om konkurransen ved å trykker HER

 

Jeg vet at veldig mange har nominert meg til Årets Ungblogg, noe jeg setter utrolig stor pris på. Jeg får så mange koselige kommentarer her på bloggen, på instagram og også på mail, tusen takk <3 

Alle de som har nominert er automatisk med i trekningen av et slikt kamera, og du kan nominere flere ganger om du ønsker det. Om du ønsker å nominere meg eller noen andre i de 15 ulike kategoriene kan du trykke HER, for å komme til nomineringsskjema

Vil du stemme på meg må skjema fylles ut som på bildet under, pluss din e-mail

Klem Jennie

 

22 kommentarer

Siste innlegg