ER DET I DET HELE TATT MULIG?

Hei

I dag fikk jeg en utrolig koselig mail i fra en fast leser og instagramfølger. Jeg er hennes favorittblogger og hun ville nominere meg til “Årets ungblogg”  <3 <3 <3 Det gjorde meg så utrolig glad, men er det i det hele tatt mulig for meg å kunne vinne en slik tittel?

  • Årets ungblogg må minst ha eksistert i 6 måneder, det har jo min.
  • Bloggeren må være under 18 år, jippi det er jeg…men det er maaaaange andre utrolig flinke bloggere også.
  • Bloggeren må ha postet hyppige innlegg, jeg vil si at å ha blogget hver dag bortsett fra to dager siden starten av mai 2013…..det er hyppig 😉
  • Men er bloggen min inspirerende, engasjerende og nyskapende med godt innhold, dette er også et krav? Det er det jo opp til dere lesere å svare på. Jeg vet i såfall at jeg deler mye av livet mitt, at jeg forsøker å være inspirerende, engasjerende og positiv, men lykkes jeg i det?

Jeg håper mange vil stemme på meg

Trykk her for å komme til stemmeskjema

Da kommer du til et bilde som du må fylle ut slik som dette, og i siste rute må du fylle inn e-posten din. Man kan visst stemme mange ganger.

 

Det hadde betydd enormt mye og i hvertfall betydd at jeg hadde fortsatt å blogge masse, masse, masse. Det er 15 ulike kategorier, men hun syns jeg passet best til “Årets ungblogger”  Det kan nomineres frem til 22.oktober.

 

Nominer meg photo badge-nomineacuter-rosa-3_zpsb75373a4.gifTRYKK HER

 

Syns det er kult at de lager en egen pris for de som er under 18 år også. Her er en film i fra Vixen blogawards 2013

 

 

I morgen starter jeg en spørsmålsrunde her på bloggen. Vet at mange ønsker seg det. Så om du har noe du lurer på får du titte innom i morgen og legge igjen et spørsmål til meg.  

 

Håper du liker bloggen min

Klem Jennie

 

61 kommentarer
    1. Hvilke sminke bruker du på skolen ???
      Elsker bloggen din
      Ser du på youtubevideoer ?
      Isåfall favoritt norske youtubers

    2. Hei, så utrolig kult! Har stemt på deg 15 ganger nå! Jeg tror jeg kommer til og stemme på deg ca.15 ganger per dag, fram til fristen er ute.❤️ Håper du vinner🙏

    3. jeg synes du har en utrolig bra blogg! og ja jeg er enig i alle kravene. bloggen din er hvertfall nyskapende! du legger ut masse som jeg aldri har sett andre har lagt ut, for eksempel superkokkene! jeg liker de videoene kjempegodt! innholdet på bloggen er bra og innleggene dine er veldig engasjerende å lese. når du skriver om dine meninger osv.

    4. Har stemt på deg flere ganger 🙂
      Håper du vinner tittelen, jeg syns du fortjener det,
      Det er så deilig å lese bloggen din etter en lang og slitsom dag
      For du fokuserer nesten alltid på det positive :))

    5. HEI Jennie jeg bare elsker bloggen din♥
      Jeg syntes du er kjempe pen, vakker og morsom♥
      det hadde betydd så utrolig mye for meg vist du kunne følge meg på Instagram jeg heter igsåfall Kristinefa02♥

    6. Du fortjener virkelig å vinne!!! Elsker bloggen din! Leser den hver eneste dag og gleder meg alltid like mye til å lese den!! Skal stemme på deg, og håper virkelig du vinner!❤️ Stor klem💖💖💖💖

    7. – Har du og Isac (Isac Elliot) kontakt utenom at dere følger hverandre på Instargram?
      -Hvem er dine topp 5 bloggere?

    8. Herregud Jennie Sofie! Jeg bare elsker bloggen din. Du er ett stort forbilde for meg. Har stemt på deg. Om du ikke skulle vinne må du huske at mange rusen jenter/gutter leser bøoggen din fordi de elsker å lese den!!! Love u so much! :p♥️

    9. Har du noe på g med noen?
      Er du forelsket?
      Hvilke skostørrelse har du?
      Kan du ha videoblogger?
      Kan du ha sånn spørsmålsrunde der vi stiller inn spørsmål om hva gutter foretrekker ved jenter og så svarer noen gutter? (helst på video)
      Hvor høy er du?
      Er du fornøyd med klassen din?

    10. Stemt på deg 1 gang, jeg fikk ikke til flere😣 Men om jeg hadde klart det, hadde eg selvfølgelig stemt flere ganger❤️ Du fortjener virkelig prisen søtah😘😘

    11. ååå du har en så utrolig fin og inspirerende blogg som jeg ikke kan la være å se på, det hadde vært så fortjent om du vant! Skal definitivt stemme!!

    12. så stilig at du skal være med der!
      synes at du burde få mange stemmer siden du er jo aktiv blogger hver dag 🙂
      skal stemme på deg siden du har inspirert meg så masse med bloggen din<3
      heia jennie:D

    13. Hei, du er en stor inspirasjon til meg, jeg begynte nettopp og blogge! Hadde blitt veldig glad vist du kunne sett på bloggen min og legge igjen en kommentar 🙂

    14. Kan du ha en video med morgenrutiner?
      Hva heter søsknene dine?
      Favorittmat?
      Favorittkjendis?
      Favorittklesplagg?
      Får du gode karakter?
      Kjæreste eller forelska?
      Serie/filmtips eller sangtips?
      Beste med stedet du bor?
      Favorittdyr?
      Hvordan så du ut som baby?
      Morsomste med å være med i jenter?
      Beste feriestedet?
      Beste klesbutikk?
      Digger deg😘

    15. Har stemt på deg♡ synes bloggen din er utrolig kul å lese. Å så er du sykt flink til å blogge♥
      Er du 00,01? ♥ hadde vært fint med svar
      Klem♡

    16. Heiii sefølgeleg skal eg stemme på deg eg elsker deg
      Eg er fast leser her på bloggen din elsker den
      Håper du leser dette DU ER SÅ KUL OG DU
      FORTENER OG VINNE

    17. Hei jeg lurer på om du vil føle meg på instergram jeg heter SANDRA.L.VALEN jeg har alerede sport deg jeg syns du er så kul jeg vil bli som deg jeg ser opp til deg utroligmye jeg blir rørt vis du føler meg på instargram😇😇😇😇😊☺️😊☺️

    18. Jeg har nominert deg for du er mitt forbilde du er den beste bloggeren i verden ingen er bedre og håper at denne kommentaren kommer på bloggen

    19. Har stemt på deg! ✨
      Du fortjener virkelig å vinne! Jeg elsker bloggen din, og du har den beste bloggen som finnes! ❤️
      Og, ja, bloggen din er KJEMPEinspirerende, og det finnes ikke bedre innhold.. Håper du vinner! Lykke til! 💕

    20. Jeg ville bare si at du gjør hverdagen min bedre😘 jeg setter stor pris på det💖 jeg har stemt på deg å håper du vinner😘

    21. Du er super inspirerende❤️Håper du vinner💛Nesten hele klassen min liker bloggen din💜krysser fingrene for at du skal vinne💚

    22. Skulle ønske jeg kunne møte deg du inspirerer hverdagen min! Du sier på en måte: Lev livet!!!
      PÅ grunn av deg Lever jeg livet! Når jeg er ferdig med lekser og treninger er det rett på banen med venner, Pga deg!!! Aldri stopp å blogge! Vær såå snill

    23. Takk vilde♥ jeg går i 9 klasse nå å så hadde vi en del prøver i starten av 8 klasse. Så lurer jeg bare på om du jennie har hatt mange prøver allerede?
      Klem♥

    24. Å ja, likt som oss da vi gikk i 8 klasse♥
      Håper det gikk bra på prøvene dine♥
      å Tusen takk for at du svarte meg★
      Klem★
      PS er en fast leser♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg