GLEDER MEG

Hei

Nå sitter jeg bare å venter på at det blir skikkelig høst. Bladene som faller ned fra trærne og det å kunne sitte med en kopp te og se ut på alle de flotte fargene. Liker også at det blir mørkerer tidligere. Når det blir mørkt slapper jeg mer av og stresser ikke like mye. Elsker høsten. 

Nå for tiden har jeg sett en video av Bethany Mota som jeg bare elsker. Det gjør bare at jeg gleder meg enda mer. Som dere sikkert forstår gleder jeg meg til høsten. Hahaha<3 

BILDE ER FRA I FJOR HØST

 

Om du vil se flere Bethany Mota videoer klikk HER

Klem Jennie

13 kommentarer
    1. Begynn å lag egne videoer! Du har nesten ingen videoer, kan du ikke begynne å ha flere innkjøpsvideoer, bakevideoer, sminkevideoer og helt randome videoer? Blir litt kjedelig å bare lese hele tiden💗 men du har utrolig bra blogg💗 kjønner at du ikke har tid å sånn, men jeg og mange andre ønsker flere videoer💗

    2. ååå, jeg er så enig ! Høst er det beste som finnes ! eplekake, bladene og alt annet! Gjerne ta en titt innom bloggen min, har en blogg om kosthold og trening! Ha en fin dag! 😉
      -Anna Tejera

    3. Jeg liker også høsten/) utrolig kult bilde! Den videoen har jeg sett mange ganger jeg også. Elsker videoene hennes. Hun er et talent!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg