TID TIL…..

Hei

Noen ganger føler jeg at jeg ikke har tid til alt jeg vil gjøre. I dag dro vi for å besøke oldemor etter middag og etter det dro jeg spontant for å se på venner spille fotballkamp. Da går jo dagen veldig fort i tillegg til at jeg bruker tid på lekser. Jeg er veldig glad i å blogge også, og har veldig lyst til å få til å blogge litt hver dag, men det er ikke alltid det vil bli like lange innlegg. 

Starter dagen med soloppgang

Jeg tenker i såfall å starte en ny spørsmålsrunde om ikke så lenge, det er mange som har ønsket seg det, så da kan du jo kanskje få svar på noe du lurer på.

Jeg har fått karakterer på en god del prøver/fremføringer nå og er veldig fornøyd, skole vil alltid være viktig for meg. Jeg hadde første time med valgfag på skolen i dag. Jeg fikk ikke føstevalget mitt som var “fysisk aktivitet og helse” men andre valget mitt som var “sal og scene” På skolen min er det slik at 8, 9 og 10 klasse har valgfag i sammen og det er veldig få fra mitt trinn som har “sal og scene” men gøy å møte mange nye folk.

VENNER, BETYR UBESKRIVELIG MYE



Jeg er glad for at jeg fikk andre valget mitt i hvertfall for vet om flere som hverken fikk første, andre eller tredjevalget sitt. Da kan det vel nesten ikke kalles for valgfag, mer ufrivillig valgfag eller tvangsfag, he he. 

DERE ER SÅ VIKTIGE I LIVET MITT <3

Gleder meg til håndballkamp på søndag igjen og til trening i morgen og på fredag. Det går litt bedre med knærne mine for tiden, heldigvis. Etter høstferien begynner jeg med skitrening også.

 

Har du mange aktiviterer i ukedagene?

Klem Jennie

32 kommentarer
    1. du trenger ikke lage lnnleg! (jafall ike for meg) Du gjør uansett beldi mye ! Du blogger jo hver eneste dag! Og det jeg jaffal har merket er at du leset komentarene på indtagram og det er egentligt ikke så mange bloggere som gjør det å du er en super blogger ! <3

    2. Jeg fikk mitt andre valg, mitt første var sal å scene, men jeg kom ikke inn 🙁 , men hvk har begynt med valgfag for 3 uker siden, vi har det en fang per uke, har du også det 1 gang per uke kjære jennie ? ♥
      Klem maya ♥ !

    3. Hadde fysisk aktivitet og helse før, men har byttet til design og redesign. På fritiden går jeg på dans, snart fotball også.

    4. Mandager og onsdager; fotball
      Tirsdager og Torsdager; håndball
      + at jeg har håndball/fotball kamper i ukedagene, og turneringer i helgene!
      Bruker også være på fotball banen i helgene!
      Skole
      Mandager; svømming
      Tirsdager; gym
      Onsdager; fysisk aktivitet
      Friminutt, turer osv, er jo også med 🙂
      Har det litt så travelt, men det er bare gøy!

    5. Eg spiller i korps🎺
      Eg har også sal og sene👍
      Pluss att du er nydelig og har eit hjerte av gull💛

    6. Jeg har skitreningn tirsdag og torsdag å dans på mandager.
      Når er det du har skitreninger etter høstferien?

    7. Går på turning 2 ganger i uken, og ofte ekstratreninger. Trener også en god del hjemme og sammen med en vennine. Jeg har også sal og scene! Sto mest mellom sal og scene og fysisk aktitet og helse på meg også. Kjempe fornøyd med sal og scene timene! Det er kjempe morsomt! Nå øver vi på et skuespill vi skal reise til blant annet barnehager å vise (på skolen også da..) Senere skal vi kanskje lage musikkvideoer også!!

    8. Her er min uke:
      Mandag: svømmetrening
      Tirsdag: korps ( korpset mitt vant NM i sommer:-) ikke for å skryte altså
      Onsdag:spilletime
      Torsdag: svømmetrening
      Resten av uka er jeg som oftest opptatt med andre ting. Egentlig så er drt svømmetrening på tirsdag og lørdag også, men jeg åleier ikke å ha tid til det.og så hender drt jp at det er korps i helger også:-):-)
      Og som dexflesye andre har jeg skole og lekser også:-):-)

    9. Jeg har trening man, tir, ons og tor + kamp i helgene enten fotball eller håndball… Jeg har også tre timer gym og fysisk aktivitet og helse

    10. Piano,ridning,4H, 4H prosjektet mitt,skole,10000 lekser, + at jeg har 3hunder og 1 katt og en kampfisk:-)

    11. Jeg ha også mye som skjer i løpet av uka, så jeg skjønner got hva du mener.
      Jeg har sal & scene som valgfag. Jeg synes det er veldig gøy. Gled deg <3

    12. Jeg er på barmark trening nesten hver dag( trening til alpint ). Og på lørdag skal vi ha noe som heter “ironman”. Det er slik at man blir testet i ulike ting for å se hvor god man er. Litt utholdenhet og sånt. For enksempel: tretusenmeteren, stille lengde, og masse mer! Gruer meg mest til tretusenmeteren da😬. Jeg hadde “fysisk aktivitet og helse” på første og “sal og scene” på andre og jeg fikk “fysisk aktivitet og helse”❤️

    13. Går på turn 3 timer 3 dager i uken💖💖
      Fotball 2 ganger i uken🎀
      Skitrening dtarter etter høstferien💎
      Så jeg har aktiviteter hver dag😁💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg