IDRETTSDAG

Hei (Innlegg nummer 2 av 2 i dag)

 

I dag har jeg hatt idrettsdag med skolen, jeg elsker slike dager. I dag satte regnet en liten demper på sportsgleden merket jeg, det bøttet ned store deler av dagen. Det endte med at lærerene avlyste dagen etter at vi hadde løpt ferdig stafettene klokka 11.30. Det har jo vært så utrolig fint vær de siste dagene, så uflaks at idrettsdagen skulle få regn. Jeg håper virkelig at jeg får “Fysisk aktivitet og helse” som valgfag dette skoleåret.

Jeg var heldig og fikk mama til å hente med og et par venninner, slik at vi kom oss fort hjem. Da tappet mamma et forkjølelsesbad for meg. Det er noe vi kjøper når vi er i Østerrike og har i badevannet når vi er forkjølet. Det hjelper faktisk ganske bra syns jeg. Det lukter mentol så jeg pleier å dusje med en god dusjsåpe etterpå for å ikke lukte som en kjempestor halstablett. 

Etter forkjølelsesbadet, koste jeg meg lunsjen som jeg ikke fikk spist på idrettsplassen, salat og iskaldt vann i min Bambi. Det er en av mine favoritter fra Makestyle. Se den ved å trykke //HER Vinner av giveaway jeg hadde på bloggen leser du under dette innlegget. 

Koste meg også med kake for det ble igjen en del av kaken jeg bakte til arrangementet……mmmmm 

 

Det ble selvfølgelig ganske fint vær i løpet av dagen og jeg var ute i hagen og hentet meg et surt eple. Gleder meg til de blir litt mer mode, men i dag hadde jeg faktisk lyst på et surt ett 🙂 Så fikk jeg et sjongleringsinnfall. Video på IG og liten collage her. 


 

Har du valgfag på skolen?

Hvilket fag har du?

Klem Jennie

//Inneholder link til produkt

65 kommentarer

Siste innlegg