Venner

Hei

I dag var en litt stressende dag på skolen med tester, prøver og foredrag. Veldig glad for at det er over men føler at det gikk bra. Siden jeg ikke hadde trening i dag og jeg hadde gjort alle leksene ble jeg med en venn (Petrine) hjem etter skolen. 

Vi møtte noen flere fra trinnet og vi hadde det veldig gøy. Spilte fotball, lagde milkshake og lo masse. Super deilig å ha en dag fri fra lekser og å være med nye klassekamerater. Det er også utrolig fint vær så det er superfint å være ute.

Hva har dere gjort i dag?

Klem Jennie

7 kommentarer
    1. Hei jennie 🙂 du er så pen jeg er din største fan. Jeg leser bloggen din hver dag , hunden min er også fan av deg . Har tatt bilde med deg en gang 💕 når jeg ser deg i gjen kan hunden min også ta bilde med deg . Det er en pomeranian (liten) hun heter bambi. På instagram heter hun bambi_pomeranian 🙂 hun har 780 followers . Du er en så god person . Kunne ønske vi var bff. Kunne du vår så snill bare 1 gang gå inn på bambi_pomeranian og like et bilde eller følge . Vist du kan følge trenger du bare følge 1 time eller mindre . Det hadde betydd såååååå masse for meg 🙂 elsker deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg