PORTRETTBILDE 2014

Hei

I dag tok vi portrettbilder på skolen og jeg gledet meg veldig. Sist gang ble jeg ikke så fornøyd så var glad jeg fikk en ny sjanse. Da jeg kom hjem så jeg bildene og jeg ble ikke så glad. Var ikke fornøyd denne gangen heller. Mamma sa hun kunne ta noen kjappe bilder av meg ute med en gang og det er de jeg skal vise. Det er kjekt når en som kjenner deg tar bilde av deg. Den vet jo hva som kjennetegner deg og hvordan du pleier å være. I dag fikk jeg beskjed om å stå på en spesiell måte, ha ansiktet den veien og håret på den måten. Kjente meg ikke igjen på 2 av bildene jeg. Mamma liker å ta bilder og hun har tatt mange av bildene på bloggen min. Den hvite bakgrunnen er rett og slett muren på huset vårt. 

 

Det ble tatt tre ulike portrettbilder og det jeg ble mest fornøyd med av de tre var dette bildet. Beklager dårlig kvalitet, men har jo ikke kjøpt bildet og da er det sånn. Mamma tok bildene ute, da blir lyset så fint syns jeg. Alltid koselig med klassebilder da. Rett før sommeren tok vi bilde med klassen på barneskolen og nå har jeg tatt med den nye klassen på ungdomsskolen. 

 

Hvilket av bildene likte du best?

Klem Jennie

47 kommentarer

Siste innlegg