MUSIKK I MINE ØRER

Hei

Nå for tiden har jeg blitt helt hekta på noen forskjellige sanger. Går rundt og synger på de samme sangen 100 ganger om dagen uten å bli lei. Tuller faktisk ikke, tror jeg synger de 100 ganger om dagen. Hahaha…<3 Her er noen av sangene jeg liker akuratt nå. I dag er det også MGP jr og jeg kommer nok til å går rundt å synge på noen av de sanger en god stund også. Gleder meg. 

Ellers i dag har jeg vært på en slags ekstra trening med laget og det var også veldig gøy. Etter treningen spiste vi pizza og koste oss. 

 Ariana Grande – Breake Free

 Taylor Swift – Shake it off

Imens jeg søkte på nettet fant jeg noen morsomme “Quotes” hvis man kan kalle det for det. Disse likte jeg spesielt godt.

Skal du se på MGP jr i dag?

Klem Jennie

13 kommentarer
    1. Ja!! Kjenner Mathea-Mari litt. En gammel barndomsvenn. Så da er det ekstra spennende!
      Kommer også til å synge på de sangene. Spent på hvilken sang jeg får på hjernen først, hehe!

    2. Du må hørra Michael Castro når han synge shake it of og andre songa. Han e kjempe kjempe fliink ^^)

    3. Jeg og pleier å gå rundt å synge på de samme sangene 100 ganger minst! Eller det begynte i begynnelsen av sommerferien! Elsker de to sangene, de er noen av de jeg synger mest på og folk begynner å synes at eg er irriterende.
      De tre første quotene beskrev meg, men ikke den siste.

    4. Om jeg skal se MGPjr jeg skal se den i spektrum ja selveste spektreum<3 Jeg er så gira gleder meg sånn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg