OHHHH, må lage :-O

Hei

I dag etter at jeg kom hjem i fra håndball så jeg på Nerdy Nummies igjen og har funnet noe jeg har lyst til å lage. Nå trenger jeg bare tid, og en venn….he he.

Bruker jo en del tid på Instagram og bruker en god del emojies, og alle har jo sine favoritter.  Noen av dere fikk kanskje med dere min siste bursdagsfeiring som også hadde emojies i seg og hashtags. Det var flere innlegg om bursdagen. Trykk HER for å komme til innlegg 1

I dag er det jo også fredag og jeg er ferdig med enda en skoleuke. Nå har jeg allerede gått på ungdomsskolen i 3 uker. 

 

Her er videoen, kanskje du får lyst til å lage disse også

Favorittene mine her er den med hjerteøyne og latterfjes, såååå søte.

Hva syns du? Har du sett på “Nerdy Nummies” før?

Klem Jennie

21 kommentarer

Siste innlegg