DRØMMER MEG VEKK

Hei

Som sikkert mange av dere har fått med dere så elsker jeg å reise, men jeg elsker også å drømme meg bort til varmere strøk og spennende reisemål. I dag har jeg sittet på nettet og søkt på reiser innenfor alle feriene frem til sommerferien og funnet mine favorittplasser.

Om jeg skulle reist noe sted i høstferien hadde jeg mer enn noe annet ønsket å dra tilbake til mitt favoritt reisemål Nausicaa Beach på Kypros. Var der i høstferien 2012, beste plassen. Det var et Blue Village hotell, anbefaler det veldig. Der fikk vi også nye ferievenner.


Om jeg skulle valgt storby i høstferien hadde jeg valgt Barcelona. Kjenner flere som har vært der og bilder der i fra ser helt fantastiske ut. Det å kunne kombinere sol og bading med storby og shopping er jo også perfekt. Så har de også eneste “eyescream and friends” isbutikken i verden.

Om jeg skulle reist i juleferie/vinterferie hadde jeg valgt Gran Canaria. Har ikke vært der siden 2002, sommeren jeg var 1 1/2 år. Sett på bilder og har veldig lyst til å reise tilbake. Jeg hadde valgt Puerto Rico, en solsikker plass. 

Om jeg skulle valgt storby hade jeg valgt London i Desember og Los Angeles i vinterferie. Var jo i London i sommer, men elsket byen og skulle gjerne opplevd London med julestemning. Hørt mye positivt om blant annet julemarkeder der og Winter Wonderland. Er det ikke nydelig? :-O

LONDON

LOS ANGELES

Husker litt i fra jeg var i Los Angeles, men da var jeg 5 år og husker nok mesteparten fordi vi har bilder i fra turen dit. Litt lang reisevei, men det er jo verdt det. Også en plass som er varm selv om det er vinter og så kan man kose seg i Fornøyelsesparker, som hele familien min liker. 

Påskeferie ville jeg lagt til Madeira. En opplevelsesferie med sykling og vandring. Syns nesten at Madeira ser best ut av alle plassene, nydelig natur. Her kan man også gå fine turer og flotte sykkelturer. 

Storbyferie…..da hadde jeg ønsket Roma. En spennende by med mye historie og fantastiske bygninger akkurat som Barcelona. Veldig glad i å feriere i Italia, men har aldri vært i Roma. Jeg har feriert i Venezia og i Grado noen ganger. Her vild et jo også være deilig vårvær i påsken tipper jeg. Det vil være godt etter en lang vinter. Har også lest masse om Roma på skolen så det er ekstra interessant.

Sommerferien til neste år blir til Østerrike pluss Italia eller Kroatia, så ingen Chartertur da. Gleder meg allerede til å tilbringe masse til med familien vår i Østerrike. 

 

40 kommentarer
    1. Anbefaler å reise til Barcelona. Var der nettopp i sommerferien. Elsker byen. Det er vakkert der og prøv isen dems. Savner det og vil dra tilbake men kan ikke. Skal reise dit flere ganger.

    2. Jeg var i LA for 2 år siden å ble litt skuffa trodde det skulle være litt finere men det er veldig morsomt og kult i univorsion studio eller hvordan man skriver det💗😊

    3. Jeg var i London slutren av novemeber 2010, veldig fin julepynt i gatene ❤ (var der også i påsken iår) i sommer var jeg i Barcelona, veldig bra shopping! Vi var der bare i et par dager (siden vi skulle på cruise) og jeg vil veldig gjerne tilbake og oppdage mer. 👌

    4. Har du begynt å bli sponset?? Siden det er reklame på toppen av headreren?? Håper på svar og dette var ikke ment som en stygg kommentar, jeg bare lurer.

    5. Var i barcelona i høstferien i fjor det var kjempe fint sted og reise til ,du får en kjempe fin opplevelse💗💗 jeg har også vert på Puerto rico der er det kjempe fint og varmt💗💗

    6. Vile bare si at det blir døds varmt i Roma i starten av August super fint men i tilig er mang av butikken/innbyggerne stengt/reist nord over

    7. Anbefaler Kroatia 🙂 Har vært der. Da vil jeg anbefale byen som heter Tucepi eller noe sånn<3
      Der er det jo ikke sånn veldig shopping, men det er små boder med forskjellige kule ting i.
      Håper meg og familien drar tilbake til Tucepi igjen. Vil gjerne oppleve det på nytt, nå som jeg har blitt litt større 😀

    8. Cajsa: nei, dette er noe blogg.no har gjort på alle bloggene. Starter du blogg hos blogg.no må du ha den reklamen på toppen. Jeg har ingen ekstra reklame i designet utover det blogg.no pålegger. Klem

    9. Wow så fint! Jeg pleier også å drømme meg bort hehe
      Jeg elsker også å reise, men til litt mer “eksotiske steder da”,liker veldig godt å reise i asia, har vært der ganske mange ganger :p
      Har vært i Los angeles 2 ganger, det er kjempekult der! Elsket disneyland og strendene, anbefaler deg virkelig å dra dit igjen! <3

    10. Hei! Jeg er helt enig med deg om å drømme seg bort❤️ Jeg er ofte i gran Canaria fordi besteforeldrene mine bor der. De bor ti min. fra puerto Rico 🌸 Jeg elsker Puerto Rico🌟 Der er Angry Birds ActivitLand. Et så gøy sted❤️

    11. Jeg har reist til barcelona <3 Det er DIGG! DU ER KUL,PEN,OG SELVESTE AV ALT HAR DU EN FIN BOGG.!!!!!!

    12. Åå så gøy, du fikk nevnt mange fine plasser her! Jeg bruker også å drømme meg bort av og til, utforske og finne nye steder å reise til. Jeg har ikke reist så mye, noe som er dumt ettersom jeg elsker det! Skal kanskje til California neste sommer da, så det blir vel bra! 🙂

    13. Barcelona er fantastisk!! Anbefaler det virkelig 👌 Bra kjøpesentre, det vi var på hadde claires,superdry, mango, og en butikk som heter Teenagers. Super fine klær!! Anbefales 👌

    14. Var i Barcelona i fjor sommer,utrolig fin plass! Anbefaler virkelig og dra dit✈️ Det er en by der du kan både vere på shoppingferie og badeferie👍😍klem❤️

    15. Hei Jennie!
      Jeg sender en Mail til deg med en liten anbefaling til hvor du bør reise hvis du drar til Italia!
      Italia er ett fantastisk feriested og jeg vil anbefale det✌️
      Kan jeg sende en anbefaling på Mail?💕
      Victoria

    16. jeg var i madeira i sommerferien,og det er helt fantastisk der! hvis du noen gang drar dit så anbefaller jeg deg å ta en tur opp på det høyeste fjellet i madeira når det er solnedgang💕 det er helt fantastisk å se når solen forsvinner under skyene!😍

    17. Jeg var i Gran Canaria i sommer💕 Men jeg bodde i Arguineguin, anbefaler å bo i Mas Pelomas😍😍 Det er kjempe fint der, finest på hele Gran Canaria faktisk👌 Det er en del ting å gjøre der ja💗 Jeg pleier også å drømme meg vekk. Har veldig lyst å dra til USA og Italia👌💛

    18. Jeg må nesten anbefale deg Mexico nå som det virker som du kommer til å muligheten til det! Det er helt fantastisk, bedre strandferie finnes ikke! Du som er så ung, utnytt det til det fulleste 🙂 Jeg skal dit på fredag med kjæresten 😀

    19. Ååå jeg var i Kypros i sommer og jeg kjenner igjen den nederste stranda til venstre i det øverste collage.. Stranda heter fig tree bay og rundt den øya uti der er det kjempefint å snorkle 🙂 masse kule og fargerike fisker å se+ den fineste stranda jeg noen gang har sett… Myk og fin sand og krystallklart vann.. Anbefales

    20. Anbefaler avra imperial beach resort and spa i Kolymbari på Kreta 😊 Hvar der nå to uker i sommerferien. Det åpnet i 2010, og det er 5 stjerners og dritfint. Det er aktiviteter til deg din søster og minstemann (vi reiste med ving).

    21. Har også masse familie i Østerrike. Kusiner fettere mormor morfar tanter og onkler. Var der denne sommerferien i Wien. Kjempe gøy og fint der💕🍍❤️

    22. Hei!
      Jeg var i Roma i fjor,og i Paris i år <3 Anbefaller Roma noe sykt!Utrolig fint der!Vi hadde "hotell rom" 100-200 meter unna Peterskirka Det kan bli mye gåing og kjempe lurt å drikke!
      Og hvis du skal til Collosem,burde dere dra dit tidelig.Kjempe lang kø,vi måtte stå der i 2,5 timer....
      Vil også anbefale Paris eller Rhodos!Dødsfint der<3
      Klem Emma

    23. Jeg har vært i Pueto Rico. Sikkelig kult at du oxo vil dra dit. det er foressten kjempekult & fint der!! Anbefaler å dra dit. og til Plaza Las Americas.. (som ligger i puerto rico) Jeg er en kjempestorfan drømmer om å møte deg og om å bli med på jenter:) du er kjempepen og heldig! jeg bare lurer på om du napper? og om du bruker sminke, hvis du bruker hva slags bruker du? håper på svar. Jeg har lest veldig mange blogger men jeg liker bare denne, jeg er 12år. også lurer jeg på om du bruker noen spesielle kremer eller noe sånt, fordi du er kjempevakker. og har du blå eller grønne øyne? På ett bilde så jg at du hadde grønne og på resten så har du blå?! jeg elsker deg takk for meg hade…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg