VENTER PÅ

Hei

Akkurat nå tar jeg meg en liten pause i fra lekser. Sitter og leser tyske gloser og gjør hoderegning, og det er det jo ganske kjedelig å både blogge om og å lese om. Derfor blogger jeg heller om noe annet 😉

Jeg venter nå på å få en utrolig fin vannflaske hjem i posten. Jeg har noen vannflakser allerede, men falt veldig for denne i glass. Syns vann smaker mye bedre fra glass enn plastikkflaske. Flasken er superfin, kjemikalfri og miljøvennlig 🙂

Jeg kom over flasken på nettet og fant deretter ut at den kan bestilles fra norsk nettbutikk. Makestyle.no selger disse superfine vannflaskene. 

Hva syns dere om en giveaway på en slik flaske?

Hvilken farge tror dere jeg bestilte meg? 

Klem Jennie

 

HER ER BILDET JEG KOM OVER PÅ NETTET


//innlegget inneholder link til nettside som selger vannflaskene

47 kommentarer

Siste innlegg