DAGENS INNLEGG PLUSS GIVEAWAY

Hei

//Reklamelinker

Nå er snart første skoleuke tilbakelagt for min del. En spennende uke på ny skole og koselige møter. Håndballen har startet opp igjen og jeg var også i byen med Ella og møtte gutta fra “The Main Level” Ukene mine består ofte av flere dager med trening og avtaler med venner. Jeg har ingen skoledagbok i år, men kom over Personligalmanakk som jeg likte utrolig godt på www.personligalmanakk.com . Satt i går kveld og designet mitt eget eksemplar som jeg ble veldig fornøyd med, og skal bestille meg med ettersom jeg har fått et gavekort. Noe annet som er bra er at man velger startdato selv, og så går den 1 år fremover 🙂

Her kan man virkelig designe det akkurat som man vil og jeg gikk for forside og bakside med bilder. Valgte bilder i fra min Instagrambruker og farger som passet til. Inni designer du også hvordan du vil at sidene skal være. Jeg valgte å legge til avkryssning for været, informasjonsboks om dagens trening og en egen kurve hvor man markerer inn humør, skole, stress, pengerull og enda et valgfritt emne. I tillegg til ukens gjøremål og ukens prøver med markering for karakterer. Nå skal jeg virkelig bli organisert. 

Det var ikke vanskelig å lage den, for det var sånn steg for steg guide. Ganske morsomt også, så selv om man ikke bestiller så er det gøy å designe sine egne eksemplarer. 

 

GIVEAWAY

Jeg gir bort et gavekort på en slik personligalmanakk, det eneste du trenger for å være med er å kommentere dette innlegget, husk mailadresse eller IG-bruker slik at jeg kan kontakte deg om du vinner. For å doble din vinnersjanse se min instagrambruker @jenniefashion hvor konkurransen også ligger. Om du ønsker tips og inspirasjon er det flere bilder på instagrambrukeren @personligalmanakk og under #personligalmanakk. Om du ikke har IG, har du kanskje Facebook eller snapchat hvor de visstnok også er.

Trekker vinner allerede på søndag 🙂

Klem Jennie 

 

478 kommentarer

Siste innlegg