THE MAIN LEVEL IN TOWN

Hei

Nå har jeg kommet hjem i fra en utrolig kul og og morsom dag i byen. Etter skolen dro Ella of jeg med mamma rett til byen for å møte et band kalt THE MAIN LEVEL. Noen av dere har sikkert hørt om dem på IG og blogg. Vi skulle hvertfall tilbringe litt tid med dem litt rundt i byen og bare ha det gøy. Det blir et større blogginnlegg om dette i morgen og det vil også komme MAAAAAAAAAAAAASSE bilder i morgen.

 

Sander, Alex, meg og Laurent 

 

De var på promotur i Oslo i forbindelse med den nye låten sin “Go Go With You” som ble sluppet ut i dag på iTunes. Snart kommer også musikkvideo. Gleder meg veldig til å se den. Så jo en liten teaser på Instagram av den tidligere i dag @themainlevel

  ( Mamma tok dette superkule bildet i forbi farten da det ble rødt lys: Utrolig kult! )

Har du hørt den nyeste låten dems “Go Go With You” ? The Main Level sin forrige singel het ” Blackout”, som jeg også like veldig godt. Du kan finne mer info om gutta på www.themainlevel.com 

Syns at låta “Go Go With You”  er en utrolig fengende og glad sang, og ingen tvil gutta kan synge. 

 

Har du spørsmål om dagen skal jeg forsøke å svare på dem i morgen

Klem Jennie

 

19 kommentarer

Siste innlegg