MIN DAG

 

I dag måtte jeg ha en dag her på Nesodden for å slappe av litt. Har vært så mye i byen i det siste og blir litt sliten av å reise frem og tilbake. I dag har jeg vært med Andrine og vi har hatt det veldig gøy. Da jeg kom hjem spiste jeg middag og deretter så jeg DOKTOR PROKTORS PROMPEPULVER med familien. En fin og rolig dag før jeg drar ut og farter igjen.

Dette bilde tok mamma og jeg på tirsdag. Om du vil se flere bilder kan du se dem på instagrambrukeren min: @Jenniefashion

Klem Jennie

21 kommentarer
    1. Bra innlegg! <3
      Unnskyld for at jeg ikke har kommentert i det siste, men har ikke hatt internett 🙁
      De bildene du tok, og som er på bloggen nå : er så sykt pene! <3
      Klem 🙂

    2. Åååå!Så pen du er Jennie!:-)Har en fanpage av deg på Instagram som heter Jenniefashiiion håper du tar deg tid til og se på den:-)

    3. Så pen du er Jennie!<3Stor fan av deg og leser bloggen din hver dag,Har til og med en fanpage av deg på IG som heter Jenniefashiiion hadde vert utrolig om du har hatt tid til og like et bilde eller noe sånt der
      Klem:Stor fan!:-)

    4. Hei Jennie!😄 Jeg vil bare si at du er en så utrolig bra blogger, jeg vet ingen som er
      så god til og blogge som deg! Du legger ut noe nesten vær dag, og er super aktiv her på
      bloggen din! Det setter jeg spesielt, og mangen andre pris på! Du er mitt forbilde!😘 Håper
      du kan forsette med bloggen din lenge! Jeg er en så stor fan av deg!💞
      Haha, elsker bare og lese på bloggen din og hva du skriver tilbake til folk,
      på instargram, det er så hyggelig av deg og skrive tilbake til folk, det blir de
      sikkert utrolig glad for, og det skjønner jeg! Forresten, så er du bare så nydelig!💞🌟
      Et spørsmål som jeg håper du kan svare på, men du trenger ikke om du ikke har tid;
      Vet du hvor Hønefoss ligger? Hilsen en stor fan!😍
      ~Emma. På instargram: emmacrazy10

    5. Hei Jennie
      Du er sykt flink blogger og du er syt pen også💖
      Og kan du vær så snill og følge meg på instagram
      Der heter jeg ingeborgmangset💖
      Hilsen en stor fan💖💜💗

    6. Kan jeg følge deg på insta gjøre det før men ikke nå må ha skjedd noe galt plizz la meg følge deg igjen
      Heter @hani_Ismail_ på og❤
      Ps: søt bilde

    7. Så fin du er💞har tatt det rolig jeg og👌nå skal jeg nyte de tre siste fridagene før skolen begynner igjen😀

    8. Jeg begynte første dag på skolen den 14. Men ellers har jeg tatt det med ro den siste biten av ferien før skolen starta igjen🌸

    9. Du er utrolig pen jeg er sykt mesunlig på deg! Hva er yndlings faget ditt på skolen? Elsker bildene dine på insta.
      Jente
      Elsker deg
      Nydelig
      Ikke Negativ
      I alt humør
      Et godt idol
      Snill
      Omsorgsfull
      Fin
      Intligent
      Et godt menneske

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg