EN UKE IGJEN

Hei

Ja, det er sant. Bare en uke igjen før første skolendag. Vil jo ikke at sommeren skal ta slutt så prøver å gjøre litt morsomme ting den siste uka. Jeg har nettopp hatt besøk av Lea i noen dager og vi har hatt det utrolig gøy. Vi bestemt oss også for å lage en video så jeg håper å få begynt å redigere den snart. Sier ikke når den kommer ut for det er jo ikke helt klart ennå. Vi tok også litt bilder den siste dagen som jeg nå skal vise dere. I morgen skal jeg møte enda en venn.

I dag har jeg vært hjemme med lillesøster og vi har spilt litt spill, slappet av med Tv og instagram<3

Pikekyss<3

OOOOOOO:)

You make me smile:)


Har du noen planer denne uka<3

Klem Jennie

34 kommentarer
    1. Nei, det har jeg ikke. Begynner kanskje på skolen på torsdag, jeg vet ikke siden vi kanskje får streik.

    2. Er din største fan❤️
      Bloggen din er sykt bra👍
      Du er pen, snill, kul, morsom, sporty og så videre❤️
      Hilsen din aller største fan❤️
      PS: elsker også Isac Elliot❤️

    3. Skal gå på Tine fotballskole. Skal også prøve å bake litt og shoppe med venner <3 Du får ha det supert assa.. Du fortjener det søtha !

    4. Kule bilder😉💗
      Sommerferien har gått så fort!😔
      (Det gjør den alltid😂)jeg har tengt til å møte
      Noen venner før skolen starter😘
      Gleder du deg til å begynne på Ungdomsskolen?💋🎀

    5. Kule bilder😉💗
      Sommerferien har gått så fort!😔
      (Det gjør den alltid😂)
      Jeg har egentlig bare tengt å møte noen venner😘
      Gleder du deg til å begynne på ungdomsskolen?💋🎀

    6. Var det noe tilbud på mistene fra Victoria secret? Sånn ta 5 for 30£ osv??
      Var noe tilbud på VS i det hele tatt?? Evt. På PINK

    7. Har vært på håndball trening i dag👏Skal på trening til onsdag og torsdag👍Skal også på håndballcup på fredag og lørdag, da skal vi spille med et år eldre😍Håper du har hatt en fin sommerferie
      Klem~

    8. Jeg lurte på om du kunne ha sånn back to school innlegg/video?
      Kanskje lage en video/innlegg:
      Om hva du har i skole sekken din.
      Noen matpakke ideer.
      Antrekk ideer.
      Elsker bloggen din❤️❤️

    9. Skal på kino og se den filmen du blogget om før, med bbestevennina mi. Så skal jeg til Jessheim for der blir det supersalg. Så skal jeg til Sverige å shoppe. Og så skal jeg få besøk av onkelen min med kjæresten. Og så skal jeg til Oslo med familien på lørdag. Så den siste uka for meg blir nok spennende💕

    10. Begynner på skolen på torsdag😭
      Men de siste dagene skal jeg være med venner og kanskje
      Til Barnas Dyrepark👍

    11. Hei! Har ikke noe noen spesielle planer denne uka bortsett fra å se Harry Potter (<3) filmene igjen, se Divergent...
      Jeg lurer på om du snart kan ha spørsmålsrunde igjen?
      Elsker bloggen din og etter jeg så videoen av deg og Isac Elliot, har jeg funnet ut at dere ligner litt på hverandre....

    12. Skal på tivoli og overnatte sammen med bestevennene mine❤️🍪 starter på mandag igjen, så prøver å få igjen døgnrytmen😜 btw, den ideen Nilian hadde er skikkelig smart, hadde vært skikkelig bra hvis du fikk til det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg