VINNER AV GIVEAWAY

Hei

I går kom Lea til meg i fra Oslo og hun skal overnatte her i noen dager, det er så koselig. 

I dag skulle jeg jo kåre vinner av Giveaway, noe som jeg også har gjort. Jeg hadde egentlig tenkt til å legge ut innkjøpsvideo i fra London i dag også, men på grunn av en utrolig liten og teit feil i filmen, må jeg laste opp hele filmen på nytt. Men den videoen er sikkert klar til i morgen 🙂

 

UTROLIG KJEDELIG Å VENTE PÅ AT FILMEN BLIR KLAR PÅ NYTT 🙁

(Bruker iMovie)


 

Det var utrolig mange som meldte seg på Giveawayen og selv om sjansen da blir mindre til å vinne, så er det jo en som vant. Vinneren denne gangen er en som heter Kristine Frivold fra Kristiansand. Jeg har sendt henne melding, Gratulerer så mye <3 

Kanskje jeg kommer til å ha Giveaway en annen gang også 🙂

Hva gjør du denne helgen i slutten av sommerferien?

Klem Jennie

 

46 kommentarer

Siste innlegg