KONKURRANSE

Hei

Noen av mine faste lesere husker nok at jeg på onsdag blogget om filmen Step Up- ALL INN i 3 D, som snart har premiere på norske kinoer. (Aldersgrense 12 år) Jeg er så glad for at jeg i den anledningen kan gi dere lesere og instagramfølgere muligheten til å vinne en DRØMMEWEEKEND i Oslo med hotellopphold (Reisepenger er ikke en del av premien)

Vinneren får i sammen med en venn (foresatt om du ikke er gammel nok til å reise alene) sjekke in på superkule Comfort Xpress i Oslo sentrum lørdag 16.august. Der venter goodiebags med overraskelser på rommet og deretter privattime med noen av Norges dyktigste instruktører i Streetdance/Wacking hos Subsdans. Samme kveld får dere se filmen på kino også.

Jeg holder denne konkurransen på Instagrambrukeren min @jenniefashion også, delta der for å doble din vinnersjanse. Det du må gjøre for å delta er veldig enkelt: 

Legg igjen navn + Epost i kommentarfeltet  🙂

 Vinner trekkes på søndag, Lykke til.

 

Klem Jennie

Premien er ikke noe jeg betaler, den er sponset 😉

Nordisk Film

 

725 kommentarer

Siste innlegg