STEP UP – ALL INN

Hei

//annonse

Snart er det kinopremiere på den Amerikanske filmen Step UP- All in.  Filmen har premiere 15 august og jeg gleder meg veldig til å se den. Som dere kan se i traileren så er det en dansefilm og jeg vet at mange av følgerene mine på IG og leserene mine på blogg elsker dans og musikk. eg syns den ser bra ut og for dere som også syns det så bør dere titte innom bloggen min igjen på FREDAG, for da blir det en kjempekul konkurranse her. I mens får dere kose dere med en smakebit av filmen.

SMAKEBIT PÅ FILMEN

Jeg leste også om filmen på oslokino sin nettside og det ser ikke ut til at det er noen aldergrense på denne filmen 🙂

 

I dag har jeg vært i Oslo i sammen med Lila. Hun er i Oslo i noen dager og skal overnatte hos meg i natt 🙂 Blogger i morgen om dagene våre i sammen. Alltid gøy med jenta mi <3

 

Hva syns du?

Klem Jennie

23 kommentarer

Siste innlegg