Første video er klar

Hei

Nå var jeg nettopp inne og sjekket VideofyMe brukeren min og siden jeg har fått mange følgere der nå, så la jeg ut en liten video i fra London. Videoen er i fra jeg var i M&M World, som jeg likte veldig godt. Det er min første video på VideofyMe og jeg er fortsatt litt usikker på om dette er noe for meg. Jeg har lett for å glemme å filme når jeg koser meg, jeg vil liksom nyte øyeblikkene og ikke ta frem telefonen og filme. Brukeren min på VideofyMe heter også Jenniefashion som den gjør på Instagram også.

Jeg forsøkte i såfall og filme noen små snutter her og der og det kan nok være jeg legger ut en til London film om ikke så veldig lenge. Mange spør meg om når innkjøpsvideoen er klar og det kan jeg ikke svare på. I dag er jeg i sammen med Tuva som jeg ikke har sett på alt for lenge og Alice og jeg skal også sove over hos henne. Da får jeg jo ikke tid til å jobbe med videoen, men jeg gjør det så snart jeg kan. Kanskje jeg legger ut en liten video på Instagram i fra overnattingen 🙂

Til dere som ikke har VideofyMe, så tenker jeg å legge ut eventuelle videoer jeg poster på VideofyMe brukeren min på Bloggen også. Da vil jeg samle flere små videoer og sette den sammen til en video på bloggen. 

 

Har du VideofyMe ?

Har du Instagram?

Klem Jennie 

 

53 kommentarer

Siste innlegg