Shoppaholic in London

Hei

Da var det dag to i London som også bestod mest av shopping og kos i gatene. Vi dro med Taxi inn til byen, men til en annen gate enn Oxford street. Der gikk vi inn på Hamleys, en stoooor lekebutikk på 4 etasjer fulle av leker. Det syntes lillebror var utrolig kult. Jeg likte faktisk å være der inne jeg også og vi ble tatt godt imot da vi gikk inn. Vi har også vært på Abercrombie og Hollister der både lillesøster og jeg kjøpte oss noen ting. Utrolig fornøyd. Det var faktisk ganske vanskelig å finne frem til Abercrombie så det er lurt å finne ut hvor det er på forhånd. Etter en lang tur i byen måtte vi jo innom M&M World også. Og det var nesten alt for stort. Det var så mange mennesker så du kom nesten ikke fremover. Så mange etasjer så jeg husker faktisk ikke. Det kommer maaaaasse bilder fra alle dagene når jeg kommer hjem som er tatt med kamera. Her er noen jeg tok i dag.

På abercrombie. Hahaha!

Dette er bare en bitte liten bit av M&M word.

Tar nesten ikke bilder med mobilen.

 

Klem Jennie

38 kommentarer

Siste innlegg