REISEKLAR

Hei

Nå er det ikke lenge til vi setter oss i bilen og kjører til Gardemoen. Gleder meg helt forferdelig så jeg kommer ikke til å få sove i natt. Hahaha… London er noe jeg har drømt om leeeeenge og nå skal jeg faktisk dit. Gleder meg ikke bare til shopping men også å se Big Ben, London Eye og masse annent. I dag har jeg pakket helt ferdig så nå er det bare å putte alt opp kofferten og vi er klare. 

Har fått spørsmål om hvor lenge jeg skal være i London og svaret er fra mandag til torsdag.

Et av hverdagsantrekkene.


Denne fontenen håper vi på å ta noen pauser ved. Sikkert deilig og avkjølende i varmen.  

Kommer flere bilder i morgen.

Om jeg får 4500 followers på videomyMe i mens jeg er i London kommer det nok ut en video ut på videofyme også.

Der heter jeg det samme som på IG: @Jenniefashion.

Hva syns du om antrekket?

Klem Jennie

49 kommentarer

Siste innlegg