IKKE LENGE IGJEN NÅ

Hei

Fra i dag til å går så sov jeg over hos Andrine som jeg også var med på stranda. Vi hadde det veldig gøy og vi koste oss masse. I dag etter at jeg ble henta dro jeg og familien til Sverige for å handle litt. Vi pleier å dra til Sverige minst en gang i året for å handle mat og gå i en stor godteributikk. Vi har ikke i godteributikken i dag men det gjorde ingen ting. På vei hjem så vi ekstra mye politi. Har hørt om terrormeldingen og det betrygger meg mer at politiet jobber så hardt og bra.

Da jeg kom hjem brukte jeg mest tid på nettet og så på bilder fra London nå er det bare noen få dager til vi reiser igjen og jeg gleder meg forferdelig mye. Liker å oppdage og utforske nye ting. Gleder meg ikke bare til shopping men også alt det andre vi skal besøke. 

HER ER NOEN COLLAGER JEG HAR SATT SAMMEN AV BILDER JEG HAR FUNNET PÅ NETTET<3


Tar fortsatt gjerne i mot tips til hva jeg bør få med meg når jeg er i London. 

Klem Jennie

78 kommentarer
    1. Du må kose deg masse! Jeg skal å til London men det er ikke før 6 august😉 Gleder meg veldig, selv om jeg har vært der før😉😉

    2. Du burde få med deg London Eye! Det går veldig sakte, men du har utsikt over hele London! Det er kjempe fint!❤️

    3. Hei,jeg skal til London til høsten:)og gleder meg veldig til det.vet ikke om så mange steder men London eye er sikkert fint:)og madame tussaud:) du har vel hørt om det men,ville bare være sikker;-) og skal du ha innkjøps video? Det er jo en hel hav med maaaange kjente og bra butikker der og:)) skal du være der lenge? Og setter så stor pris på at du blogger jennie:)

    4. Sina: Jeg tror det beste er å snakke med foreldrene sine. De har vel kanskje hørt noe og man skal jo være åpne med barn som lurer. Mine foreldre informerer meg og mine søsken.

    5. Du burde besøke madam tuso (er ikke helt sikker på hvordan det skrives, haha)
      Men man får oppleve mye, og det er kjempe artig og lage ting der. Utrolig artig og fotografere med voks modeller. Dette er noe jeg anbefaler deg på det sterkeste grad ! Jeg håper du får en fin ferie. Og at fu får oppleve mye.
      Klem

    6. Shopping og madame tussads💖 det er også fin utsikt fra London eye, men den går så sakte og er ganske kjedelig☝️

    7. Var i London for 1 uke siden, det var kjempe fint der🇬🇧
      Det er veldig fine butikker i Oxford Street og london eye er veldig fint madame tussauds også du burde prøve skrekk kjelleren kjempe skummelt🌚
      God Tur👍🇬🇧

    8. Du er så utrolig heldig som skal til London!💕 jeg har også utrolig lyst til å reise dit, de ser ut som et fantastisk sted og reise til😍 å de butikkene der har jeg hørt masse skrøyt om og har sett litt på nett på forskjellige butikker de har i London og det er masse fint❤️ Det er en fantastisk by og foreldrene mine har vert der og de hadde det utrolig gøy og de koste seg masse😘 jeg håper at du kommer til å kose deg i London med familien din og at du får det sikkelig gøy der og opplever mye😉😘 klem amanda💕🍉

    9. Hei💗 jeg var i London for 10 dager siden☺️ Utroli opplevelse✨ Du burde få med deg madame tussauds, dokkene de har laget der er helt utrolig like de ekte kjendisene👍 så burde du få med deg en musikal, vi såg Mathilda. Anbefalest virkelig✨ Ikke så lett å skjønne alt de sier, men uansett en virkelig stor opplevelse. Så anbefaler jeg et shoppingsenter som heter
      Westfield. Der har de allslags butikker👌 jeg tror det var et av Europas største💕😏 anbefaler også en tur innom m&m world😍✨😋 ha en fin tur😙 kos deg masse, hadde også blitt superglad om du lagde innkjøpsvideo. Sjekk ut inspirasjonsbrukeren min @inspirasjon29 om du vil💕💗 stor klem😙

    10. Hei! Har vært i London to ganger, det er helt utrolig gøy! Hvis du vil på abercrombie så anbefaler jeg å laste ned appen ” London map”! Det kan nemlig være litt vanskelig å finne,iåmed at den ikke ligger i Oxford, men i en sidegate! Fant den ikke den første gangen heller..! Samme med victoria’s secret! Ligger i sidegata til Oxford nermest!! Bare et tips, så må du kose seg masse i London! Det er virkelig noe du vil huske for resten av livet ditt!

    11. Så gøy:), skal til London om litt over en uke😄, og besøke noen, så det hadde vært morsomt hvis du blogget om noen butikker i London etter du har vært der:))

    12. Hei!Har vært i London for 1uke siden det er veldig masse fine butikker i Oxford street det er en butikk der som er 5 etasjer høy og det er veldig billig og den heter primark.Det er også Lego land,London eye,shopping,London zoo og madame tussauds.Håper du koser deg og får det fint klem fra meg

    13. Åhhhhh, du er så heldig, jeg vil også! 🙁 Ta meg med!!!!!
      Om du er snill gå innom Madame Tussauds for meg, neida! Men har aldri vært i London før, uansett tror jeg at jeg kan anbefale Madame Tussauds altså, å VS og maaange shoppingbutikker (Oxford Street<33333) vi ikke har i Norge, men som vi skulle ønsket at vi hadde! London Eye er sikkert en fin ting å prøve også, med tanke på at du får oversikt over store deler av London, er vel derfor det kalles London Eye, hahaha 🙂 Men kos deg kjempe masse, og om du ikke blogger i London, ta maaaange bilder så jeg kan se når du kommer tilbake til Norge å blogger igjen! Eller legg ut en del på Instagram :DD
      Klem Camilla!

    14. Du burde dra på Madam Tussauds(anbefaler å bestille billetter på forhånd).
      Så burde du se en musikal, vi så løvens kong ( The lion King). Den er kjempe bra!

    15. Du burde gå innom abercrombie and fitch, aeropostable, journeys og Charlotte russe !!! Hvis de har det i London da! De har det i USA! Var der for noen dager siden! Bare elsker USA! Du må bare finne Charlotte russe!!! Det er en kjempebra butikk!!! Håper du ser kommentaren min! Sender deg directmessage på insta av noen klær som er fra Charlotte russe!

    16. Madame Tussauds!
      Det er dokkfigurer av kjendiser og spøkelseshus(spøkelseshuset er det 12+ på men jeg som bare er 10 kom inn
      Har vært der med korpset mitt og det er veldig fint der!
      Billetene koster fra KR 250!
      Håper du leser min kommentar Jennie Sofie!
      Jeg tror at Emilie Mari kommer inn på spøkelseshuset!
      Klem din aller aller aller største fan som har såååå lyst til å møte deg men du kommer nokk aldri hit jeg bor ( Halden) marie-johanne

    17. Hei, kos deg veldig i London, du kan besøke Madame Tussade (er ikke sikker om det er sånn man skriver det). Det er voksdukker av kjentepersoner👍👌

    18. Det er isolert andre som har skrevet det. Men madamtusauds og London eye. Vet ikke hvordan man skriver det. Kos deg😘

    19. Burde gå innom Victoria secret når du er der ,selv glemte jeg det og har angret veldig mye på at jeg glemte det !

    20. Når jeg var i London gikk vi forbi noe som het Ripleys believe it or not, mine søken dri der en dag (jeg var på shopping, haha) men det er sånn rekord ting, du kan jo søke på nett fr mere info.. Jeg likte veldig godt Madam Tussaud, som du sikkert vet hva er… Men det dere ABSOLUTT MÅ gjøre er å spasere i parken nerme Big Ben, der kommer ekorna helt borr til deg, og det er mangen morsome fugler der..

    21. Jeg har vært i London i vår. Og det er veldig gøy på musikal. Jeg anbefaler Billy Elliot, den er utrolig morsom, trist men veldig gøy,
      PS: vis du skal shoppe må du gå i Oxford Street. Masse fine butikker

    22. Jeg anbefaler deg å ikke gå på mc,donalds. For mamma leste på Facebook at de kjøper det dårligste kjøttet som egentlig bare hunder kan få men de gjør masse greier og tar noe gift og sånt. Det sto at det var verst i Storbritannia og U.S.A. Klem

    23. London eye! Da ser du omtrent hele Byen, du ser Big Ben derfra veldig tydelig😊
      Madame tussauds er veldig gøy!
      Oxford street!
      A&f og victorias secret tror jeg er i en gate som heter bond st. Eller noe sånt:)

    24. Jeg drar til London om 1 uke! Kanskje jeg ser deg😆☺️😉😍( nå gleder jeg meg enda mer😘)
      God tur😉 vi skal innom Mads tussauds å ble. I familien skal på London eye men det tør jo sefølhelig ikke jeg så jeg og mamma skal shoppe😊
      P.S Vis jeg ser deg kan jeg få et bilde med deg😁?☺️

    25. Jeg var i london ifjor,det var utrolig gøy!😄👌 jeg anbefaler tower of london, det var morsomt og da kan dere ta en tur innom london bridge ,hvis det er det den heter, som ligger rett ved.🙈 Også var det en god opplevelse med london eye!😍 Vi var på billy elliot-musikalen, men i usa var vi på lion king, så hvis den er der så anbefaler jeg den (hvis dere skal på musikal da).🌸 madame tussauds var kjekt, også er det jo butikker rundt om kring, men jeg anbefaler faktisk m&m butikken fordi den var så stor og gaaaanske kul, husker ikke hvilken gate den ligger i…😅 Buckingham palace var også gøy og se på, spesielt når de hadde vaktskifte😊💂 big ben var jo morsomt!❤️ Speakers corner var utrolig morsomt, alle de rare folka som sier sin mening😂😋
      jeg kommer ikke på noe mer akkuratt nå… Jeg tror faktisk at det var alt vi gjorde😄👌😂men kos dere og god tur!❤️❤️ PS: jeg tror vi hadde fast pass mange steder, og det kan kanskje hjelpe😉❤️

    26. Jeg liker veldig godt kjøpesenteret Westfield (det går undergrund og rød buss dit). Det er superstort og har en “avdeling” med merketing og en annen “avdeling” med kjedebutikkene(Zara, topshop, lush, clarie’s osv) – ikke forever 21 (F21 ligger bare på oxford st) , A&F og Victorias seceret. 💞 👈 de butikkene ligger i sidegater fra oxford st 😊

    27. Et tips:
      Når du skal handle kan det være lurt å har skekket adressen på de butikkene du helst vil innom slik at du vet hvor de ligger. Spesiellt Abercrombie & Fitch er vanskelig å finne!
      Ellers håper jeg at du får en kjempefin tur, London er herlig😊

    28. Gå på de vanlige attraksjonene som madame tussauds, london eye, london dungeon, musikaler og ta garantert en sightseeing buss. Du får sett og lært utrolig mye, og kan hoppe av og på hvor som helst! Du vil sikkert shoppe en del også så gå innom forever21, topshop, primark, victoria’s secret, hollister, river island osv. Dra til shopping senteret miss selfridges også, og harrods! Du finner mange bra butikker i oxford street og regents street. Det er syyyykt mange starbucks i london så det blir det ikke mangel på. Tenker du vil kjøpe litt sminke også, så skjekk ut boots og superdrug. De har også mange slags parfymerier der de selger litt mer dyr, high end sminke. Gå også innom lush. Det øverste bildet er fra notting hill. Der er det kjempefint! Mange søte boder. Det er mange pastellfargede hus der, som blir veldig søte på instagram 😉 Det er veldig koselig å gå en liten tur der, så får du slappe litt av i en litt mindre travel del av london. Håper det hjalp 🙂 Klem klem

    29. Jeg skal også til London, men det er ikke før om 7 dager. Så jeg lurer på hvor lenge du skal være der? ( Jeg skal være der i 11 dager )

    30. Hei! Jeg var i London i fjor sommer, jeg var mye sliten da jeg var syk hele turen. Vi fikk fortsatt opplevd masse.
      Du burde få meg deg London Eye, som nok kan være gøy for alle. I tillegg lå/ligger (vet ikke om det fortsatt er der) et tivoli rett ved London Eye som kan være gøy. En tur langs Themsen er også veldig hyggelig. Det er veldig vakkert i London! Musikalene i London er helt sinnsykt fantastisk. Vi så Løvens Konge, og det var helt utrolig bra. Har også hørt at Wicked, Mamma Mia og Mathilda er bra.
      Også er det shopping, hehe! Sjekk ut River Island, New Look, Forever 21. Victorias secret er også gøy! Og Brandy Melville. Er egentlig litt trist at det kom til Norge.. Menmen ♥
      Kos deg!

    31. Hei! God tur til London du må kose deg masse og ha det gøy:)
      Du burde gå innom Madame Tussauds voks kabinett.
      Et tips: Ta med deg en tom blokk, kanskje du møter på noen kjediser…..
      Kos deg masse da♥

    32. Jeg var i London for drøye 2 uker siden… Det er en billig butikk med sminke, klær, sko osv. som du burde gå på! butikken heter Primark:-) Du burde være i Londoneye, i en DobbelDecker(buss med to etasjer!) og på Madame Taussads:-):-)

    33. Hei! Jeg var i London for ikke så lenge siden og da var jeg på Madam Tussauds og London Eye. Det finnes en butikk som heter Primark som du kan kjøpe klær, tilbehør, sminke og godteri til veldig lav pris, du burde gå dit en gang. Gå også til Subway, det er en resturant der du kan kjøpe kjempe god mat! En annen butikk som er bra er Top Shop som det finnes klær og tilbehør. Victoria’s Secret er veldig populær, der kan du kjøpe mye klær, undertøy og det er en kjempe fin butikk og se på også. det viktigste du må se på er Big Ben, det er et stoort klokketårn som er veldig gammel og en stor turistatrakjon. Du burde ta Underground. Det er tog som går under bakken, det er veldig kjent og normalt i England. Det anbefales VELDIG hvis du skal ut og spise, shoppe eller komme deg et sted. Det er 100% bedre enn Taxi. (det kan være utrolig varmt inne i toget) Hvis du vil shoppe må du ta toget til Piccadilly Street eller Oxford Circus! Det er der du får se store dobbel deckere, svarte og gule kjente taxi’er og maange butikker! KOS DEG MYYE! HILSEN EN FAN!

    34. Kom akkurat hjem fra London nå💕
      Du burde virkelig ta en slik sightseeing buss, du får se sider av London som er kjempe fine, og du kan sitte uten tak i andreetasjen i bussen😊 Primark er en billig butikk med allt bra✌️✌️ Og madame tussads er også virkelig å ambefale🌸🌸

    35. Jeg vil anbefale topshop, primark, og London eye er en utrolig opplevelse, starbucks og hamleys.
      Hilsen Kristine

    36. Hei Jennie! 💕
      Du bør i London få med deg:
      Madame Tussauds
      London Eye
      Tower Bridge
      Big Ben
      Bukingham Palace
      Det er tipsen jeg har nå 😄, Håper du besøker noen av det som jeg skrev 💖
      Hilsen Tomas

    37. Hei Jennie💕 må bare si at eg elsker bloggen din💕 eg var i London i fjor og her e noe du må få med deg👇💕
      ~Madame Tussauds💕
      ~London eye💕
      ~big ben💕
      Håper du leser denne kommentaren💕 Malin💕

    38. Hei 🙂
      Du burde gå på en butikk som heter Primark. Flere etasjer med kjempefine klær til en billig pris.
      Det er også mange butikker nedover Oxford Street og Regent Street. Har du lyst på Superdry er det Superdry i Regent Street. 😀 I Regent Street ligger også en superstor lekebutikk som heter Hamleys, mange etasjer med kule ting, For eksempel Tangle Teezers og veldig morsomme neglesett (man får også lakker neglene, glittertattoo og mye mer.) Tower of London er jo veldig spennende. Big Ben og London Eye er også morsomme opplevelser 🙂 Det er også mange museer hvis man skulle ønske å gå på det 😀 Håper du får en super tur 😀 Klem

    39. Jennie, du må SERIØSTta sightseeing båt på thamson etter London eye. Det er sykt mye bedre en eye og du får se ALT og damen under forklarer hva det er osv. Veeldig morsomt! Var der for 3 dager siden 🙂 svar meg om du ser denne da!:)

    40. Oxford street og Picadelly Dirkus
      Storesøsteren min var på språkreise og sier at det burde du få med deg:-)

    41. Jeg skal dra dit i høstferien( har vert der en gang før)
      Heg vil helst dra til foreverer21 en butikk du burde kjekke ut
      Victoria’s sicret (og den pink avdeling greia)

    42. Hei jennie jeg er stor fan av deg❤️💜
      Jeg håpa virkelig at sesong 4 i jenter handlet om deg.
      Du er veldig kul jeg kunne ønske du var vennen min!

    43. Kose deg masse på enda en ferie og ha det gøy med familien din:) Du bør jo få med deg London eye , Madam tussa er ikke sikker på hvordan det skrives. primark , starbrucks tips for milkshake choclate cream cip
      ER stor fan men jeg lurer på en ting hvor lenge har du blogget? håper på svar:)<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg