VINNEREN ER…..?

Hei

Fra i går til i dag sov Alice over hos meg og vi så på film, koste oss og tok et morsomt og deilig kveldsbad. I dag var det enda varmere så jeg og familien dro på stranda som ligger ganske så nær oss. Der var jeg med Alice og Andrine og vi gjorde masse gøy. Hoppa fra stupebrett, stupte fra flåta, rodde i en gummibåt og masse morsome ting som tilhører sommeren.

I dag skal jeg også kåre vinnere av redigeringskonkurransen jeg hadde på instagram. ( Til de som har vunnet: Dere kan vente dere en shoutout i løpet av i morgen)

1. plassen går til @anne_elliot. Hun skal jeg følge og gi shoutout. ( P.S Jeg lar ikke shoutouts stå for alltid men lar disse stå i minst et døgn)

 

 


2. plassen går til @minacharlsenpriv. Denne brukeren vinner shoutout og jeg kommenterer og liker noen bilder.

3. plassen går til @nrksuperjenternytt med denne morsomme editen. Her skal jeg gi shoutout og like noen bilder.


Vil du snart ha en ny konkurranse??

Klem Jennie

33 kommentarer

Siste innlegg