HAR DU FÅTT MED DEG DETTE?

Hei

Nå sitter jeg hjemme i kosestolen og slapper av etter en laaang dag med reising. Vi ble henten på hotellet 09.30 og flyet gikk 12.40. Flyturen vår føltes litt lenger når man hadde litt vondt i magen men det gikk litt over etter hvert. Nå har vi begynt å pakke ut og pappa har fikset pizza til hele gjengen. 

Jeg kommer selvsagt til å dele ferieminner med dere her på bloggen, men i dag har jeg nok med å pakke ut og å se igjennom bilder som vi har tatt i Tyrkia. Kommer nok til å legge meg litt tidligere også og forhåpentlig er været her hjemme like flott i morgen som det var i dag. Fortsetter ferien med boklesing, bading på stranda og kos her hjemme på Nesodden. 

Før jeg reiste til Tyrkia var jeg som tidligere blogget på besøk hos Juliabladet i Oslo. Da svarte jeg også på en del spørsmål i fra Julialesere. Intervjuet ligger nå ute på Julia.no  du kommer direkte til intervjuet ved å trykke HER.

Fikk du svar på noe du lurte på i intervjuet jeg hadde med Juliabladet?

Klem Jennie

20 kommentarer
    1. Hei Jennie Sofie!!
      Du er super pen, sikkert kjempe grei og alt positvt jeg kommer på!!
      Håper du leser kommentren min og at du svarer meg!!??
      Jeg møtte deg i hafjell og håper å møte deg igjen fordi jeg er stooooooor fan av deg!!
      Du har en super fin og kul blogg!!
      Håper du har lest mailen jeg har sendt til deg for litt siden!!
      Klem fra en stoooooooor fan Kristine

    2. Kjempe brae spørsmål 🙂
      Det er fint at du har kommet deg trykt hjem, så får vi alle håpe at magen din blir ordenlig bra snart 🙂
      Klem

    3. Hei jennie sofie❤️
      Jeg elsker deg og bloggen din og lurer bare på om du vær så snill kan følge meg på instagram? Jeg heter @fridagst
      Håper virkelig du kan følge meg, det betyr utrolig mye for meg hvis du gjør det❤️
      Glad i deg💖

    4. Hei!,jeg bare lurte på hvor den grå genseren din kommer i fra? Den var utrolig fin og det er du å<3

    5. Hei,jeg håper at magen din blir bedre snart
      Jeg vil gjerne at du skal vise det nye klesskapet ditt klem☆

    6. Hei Jennie! Lite spørsmål: Er ikke den toppen du hadde på fra sheinside? Den hvor det står bitches på?✨ Bare lurer!😘 Du har forresten en helt fantastisk blogg som jeg sjekker og leser hver eneste dag! Elsker bloggen din!!❤️
      Klem💕

    7. Har sett det nå <3 Du er utrolig flink til å svare på spørsmål.
      Har du tenkt å vise innkjøpene fra Tyrkia? <3

    8. Hei Jennie 🙂
      Jeg skal til Spania om 10 dager 😀 Og forresten du er kjempekul og snill, så kan du ha en innkjøpsvideo fra London etter hvert??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg