SISTE BADEDAG HER I TYRKIA

Hei I dag da jeg våknet var jeg ikke like dårlig som i går, så jeg var klar for en dag full med bading og kos. Litt knip i magen men det holdt jeg ut. Dagen vi dag ble brukt mest til å bade i basseng og på stranda. Har aldri kost meg så mye på stranda som i dag. Vannet var utrolig deilig og bølgene var ikke så store at du ikke kom deg opp fra vannet.

Var også masse ved bassenget men der tok jeg det mest med ro og lå i sola i mens jeg leste i boka mi. Ble ferdig med dustedagboka og nå leser jeg THE FAULT IN IN OUR STARS.

Innlegget ble sent ettersom jeg ikke har fått lastet opp bilder, eller publisert på grunn av nettilkobling, men det gikk altså til slutt. Nå har vi kommet tilbake i fra en fin kveld med ferievenner. 

 

 

 

 

17 kommentarer
    1. Hei Jennie! 😀 Håper du har kost deg mye i ferien. Ser veldig sånn ut B-)
      Jeg har bare ett spørsmål:
      Kan du ha en innkjøps video fra Tyrkia? 😀
      Og god reise hjem 🙂
      Klem <3

    2. Når reiser du til London? Og hvilket Fly eller eksempel SAS osv.. (Siden jeg skal også til london om 2-3 dager😚

    3. Heia♥
      Håper du har kost deg masse på ferie.Du virker som en skikkelige herlig jente ,som er utrolig vakker og morsom også har du en utrolig fin blogg:-).Men jeg hadde noen spørsmål til deg,hadde blitt veldig glad om du hadde svart på dem.
      -skal du bruke veske eller sekk på ungdomskolen?
      -Hvilket valgfag har du valgt?
      -Når har du bursdag?

    4. Hvor har du kjøpt den hvite bikinien du hadde på deg på bildene i vanvittig fin dag inleggett?
      Den var veldig fin💕

    5. Hei jennie sofie😊
      Jeg var også i Tyrkia kom hjem for noen dager siden men fint vêr i Norge å jeg ønsker meg en blogg men får ikke låv til å lage en 💭 når fikk du blogg….stor faen 💛 klem Amalie

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg