IKKE MORO :(

Hei

I dag er jeg ikke i form og har ligget i sengen hele dagen. Jeg fikk akkurat det som lillesøster hadde i går. Trøsten er jo at hun er frisk igjen i dag og da er sikkert jeg frisk i morgen. Veldig kjedelig å miste en dag med bading, lek, sol og moro. Jeg vet at de andre har vært ved bassenget og en tur på stranda og til og med Bamse har vært på besøk hos lillebror her i leiligheten vår. I morgen skal jeg virkelig nyyyyyte den siste dagen med bading både i basseng og på stranda om jeg er i form igjen da. 

 

DETTE BILDET TOK MAMMA I GÅR KVELD

LILLESØSTER TOK DISSE PÅ STRANDA I DAG

Håper dere alle nyter sommeren hjemme eller et annent sted.

Klem Jennie

 

27 kommentarer
    1. God bedring snuppa <3
      Håper så INDELIG at det blir bra imorgen 🙂
      Sånn at du kan få nyte den siste dagen i Side 🙂
      Ellers håper jeg at du får det fint på tilbaketuren 🙂
      Klem Ramona 😀

    2. 😂😱😱Er det mulig😱Jeg og hadde det 1 dag😱Mormor hadde det1 dag og morfar og hadde det 1 dag😂😱😱😱Også alle bare en dag etter hverandre 😱Er det mulig?😱

    3. Jeg var også syk i en dag når jeg var i Tyrkia :O men det varte heldigvis ikke lenger.. God bedring <3 Håper du blir frisk til i morgen <3

    4. God bedring😘. Drar til Frankrike på tirsdag, men skal selvfølgelig se på bloggen din hver dag for det om😘😘😘😘😘💕😘😘💕

    5. Så kjipt! Bli frisk fort!
      Det hadde vært koselig om du kunne legge igjen en kommentar på bloggen min, startet med den i går ❤️

    6. Hei jennie✨
      Det var synd at du ble syk😐
      Men jeg håper du blir frisk igjen imorgen eller idag da siden jeg sendte denne kommentaren idag💕
      Så du kan nyte den siste dagen i side😍
      Foresten så har jeg sendt deg en DM på insta😂 jeg heter @matheaoo💫
      Men du har Emilie søsteren sin din instagram vær så snill å svar🙏👌
      Nå vet jeg at jeg prater meg bort😂🎀

    7. Jeg er også i Tyrkia nå! Jeg har ligget på hotellrommet i 2 dager nå! Veldig kjipt og bruke ferien under dyna:(
      Vil møte deg, men jeg er i Alanya:((
      God bedring fra meg, vet hvordan du har det!<3

    8. Hei, mitt navn er Michelle og jeg lure på åssen man sender en søke nadd eller noe for å være med på noe som du var eks: (Jenter) helt siden jeg var liten har jeg drømt om det 🙂 <3 så jeg håper du vær så snill kan svare på denne melden her 🙂
      Mvh Michelle 14 år <3

    9. Er i Tyrkia nå! Bor i en by like ved side! Jeg har vært der før, og det er kjempe fint der! Håper du har kost deg mye! PS: har du Twitter?

    10. Så morsomt at dere var i Side😄 Jeg var der da jeg var ca 7 år, det var den første gangen jeg var i syden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg