FRA SOLOPPGANG TIL SOLNEDGANG

Hei

Kan vel ikke skryte over at jeg får meg med soloppgangen her i Tyrkia, for jeg sover litt for lenge, he he. Men i går fikk vi med oss en veldig fin solnedgang i Gamlebyen Side. Vi tok Taxi fra hotellet og var der i ett par timer før vi dro hjem. Vi syns rett og slett det var for varmt, pluss at Lillebror ikke liker shopping i det hele tatt. Jeg syns det er veldig gøy med historie og likte å se de ulike ruinene samt å høre historien rundt dem.

Siden vi ikke var der så lenge fikk vi en fin kveld på hotellet da vi kom tilbake også. Var ute med venner og hadde det gøy. 

I dag har ikke lillesøster vært i form, men håper veldig hun føler seg bra i morgen og at vi andre holder oss friske. 

 

SOLNEDGANG I SIDE


 


 

Til dere som lurer på hvorfor jeg merker bildene er det fordi at det ikke ønskes at andre skal bruke dem.

Har du skapt noen gode sommerminner?

Klem Jennie

 

 

17 kommentarer
    1. Så fine bilder! <3
      Kan du ha et sånn innlegg som du hadde i mai 2013 der du skrev forskjellige fakta om deg selv om igjen med akkurat de samme faktaene bare sånn som det stemmer nå?
      Håper du kan gjøre det:-)
      Kos deg videre i ferien!<3

    2. Jeg har den uglesekken! Akkurat den!! Jeg er verdens største fan av bloggen din❤️ Håper virkelig at du kan svare meg! Kan du lage en video med vennene dine som får vere med på videoer, for jeg elsker videoene dine! Jeg har åsså vert i Tyrkia, det er ein fantastisk fin plass!!❤️❤️

    3. Ser veldig gøy ut! Har et spørsmål:
      Har du prøvd deg til å bli med i barnas testurant sesong1?
      Synes jeg så deg?
      Men ha det hyggelig da og god bedring til lillesøsteren din

    4. En ting til 🙂
      Når jeg kommenterer gratulerer med 70k på det siste bildet ditt, blir det bare raportert 🙁
      Så jeg skriver det bare her jeg;
      Gratulerer så UTROLIG masse med 70k følgere, hipp hipp huuraaa! Du fortjener det VIRKELIG, rusen takk for at du poster bilder, det betyr utrolig mye!
      Klem

    5. Nydelige bilder♥️ Mistet fuglen min for noen dager siden. Den fløy ut ytterdøren med ett uhell:( ikke ett godt sommerminne i det hele tatt! Ellers har sommeren vært varm og godt, og regnet kun tre dager, noe slm er svært uvanlig med tanke på at jeg bor på vestlandet:o Kos deg masse videre, søta♥️

    6. Jeg var på akkuratt samme plass som deg ifjor! <3 jeg husker gamlebyen , solnedgangen , lampebutikkene ( vi kjøpte med oss en stor lampe hjem til norge!!) og bygningene<3 jeg savner det så mye !! Kult at du har stått på akkuratt samme plass som meg ifjor<3 håper du hadde en fin ferie jennie !!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg