Slik er det her

Hei

Nå er jeg på rommet etter enda en dag ute i sola med bading, lek og moro. På The Hangout spilte vi fotball og det var nesten litt for varmt. Da var det ekstra deilig å slenge seg i bassenget etterpå. Vi har vært mest i akitvitetsbassenget i dag og spilt Volleyball, og vært litt og sklidd på sklier. I dag skal vi inn til gamlebyen Side og det gleder jeg meg veldig til. Høres veldig fint ut der, jeg leste om det og så bilder HER.

Ruiner i gamlebyen

 

I dag før jeg gikk på rommet fikk mamma og jeg tatt noen bilder av området her på hotellet. Jeg syns det er kjempefint her, mye finere enn det blir på bilder. Trist at vi alt er halvveis i ferien.

BILDER VI TOK PÅ HOTELLET BLUE VILLAGE SEVEN SEAS I DAG

 

 VELDIG FINT MED SKILT FOR MEG SOM HAR LETT FOR Å GÅ MEG BORT, he he 

BASSENG PÅ HOTELLET

KORT VEI TIL STRANDA

Hva syns dere om bildene?

Klem Jennie
 
 

31 kommentarer

Siste innlegg