VANNVITTIG FIN DAG

Hei

I dag var det dag tre i Tyrkia og dagen var utrolig varm som den pleier. Liker derfor å bare slenge meg ut i vannet med en gang. Vi badet helt til det var The Hangout. I dag hadde vi en lek som het kubb. Forstod ikke helt hva det var men var men hvertfall morsomt. På The Hangout ble vi også kjent med noen nye og de har vi vært litt med i dag. 

 

 

Vi har spilt volleyball, tatt sklier og kost oss i bassenget. Da jeg kom opp på hotelltrommet for å dusje så jeg at jeg hadde fått veeeldig skille,  huff huff. Begynte å le da jeg så det men også veldig overaska. I morgen må jeg ligge litt mer i skyggen og passe bedre på.

I går spurte jeg om dere ville se hva vi skulle ha på oss på kvelden og det ville de fleste. Her kommer derfor mitt kveldsantrekk fra i går.

 

Det er så utrolig fint hele hotellområdet. Med palmer, fontener, blomster, bygninger osv. Noen som vil se flere bilder av hvordan det er her?

Det er kort vei til stranden også. Var en tur der i dag uten kamera og lekte i de store bølgene. Skal ta med kamera neste gang, om dere vil se flere bilder. Mamma tar foresten bilder og deler på sin instagrambruker @tonekaleido og jeg på min @jenniefashion

Fra mamma sin IG

 

Håper du har hatt en fin dag. 

Hva har du gjort i dag?

 

Klem Jennie

 

 

43 kommentarer

Siste innlegg