PAKKEVIDEO DEL 2

Hei

Nå kommer endelig pakkevideoen del 2. 

Først bestemte Youtube seg for å fjerne et lydspor på videoen jeg først la ut. Det førte til at jeg måtte gjøre om på videoen i iMovie og laste opp på nytt og det tar jo en del timer. Deretter skulle vi jo reise til flyplassen og hadde ikke tid til å vente på at den skulle laste ferdig. Heldigvis så kunne de som passer på huset vårt slå av maskinen når videoen var ferdig lastet til youtube og det er den nå, JIPPI.

Nå er jeg forresten på hotellet på Gardermoen, juniorsuite-life i noen timer på meg før vi vandrer over til flyplassen i natt. Kanskje jeg går meg en rask tur over til flyplassen før jeg legger meg og kjøper meg en frappe på Starbucks 🙂 Som dere ser er det ikke lang vei til flyplassen fra hotellet. 


 

PAKKEVIDEO DEL 2

Fikk du noen gode tips til du skal pakke?

Klem Jennie

80 kommentarer

Siste innlegg