VÆRT HOS FRISØREN :-O

Hei 

I dag tidlig la jeg som noen av dere har fått med dere ut et bilde på instagram hvor det stod at jeg skulle klippe meg. Mange kommenterte at jeg ikke burde klippe meg, andre at jeg ikke burde klippe meg kort og noen syns det var spennende. 

Jeg har alltid fått mange kommentarer på det lange håret mitt og flere spør om tips og råd til hvordan å få det så langt og sunt, og om  hvor lenge jeg har spart for å få det så langt. Jeg har vel egentlig aldri spart til langt hår og har siden 2 klasse hatt hårlengde fra under skuldrene til nesten ned til hoftene. Jeg klipper håret jevnlig hos frisør og får da også behandling av håret. Bruker også helst samme frisør som kjenner håret mitt og hvilke produkter som passer til meg. Jeg har som tidligere blogget hatt problemer med hodebunnen men frisøren min hjelper meg og veileder meg og. Lise som er frisøren min har klippet familien min helt siden mamma var liten og det er den samme salongen Centrum Frisør som har eksistert alle disse årene. 

FØR BILDE


Noe annet flere har spurt meg om er om jeg har farget håret noen gang og svaret er at det har jeg aldri. Jeg har ofte tenkt at litt lysere hår hadde vært fint eller noen lysere striper men samtidig hater jeg tanken på ettervekst. Men i dag hos Lise. så gjorde hun håret mitt litt lysere og livlig på en utrolig kul måte. Det er veldig få frisører som får til den teknikken hun gjorde på meg og bare henne i salongen jeg går i. Hun brukte fingrene til å på en måte gre inn litt hårbleking i håret mitt, men ikke på toppen av hodet. Jeg har fra før av litt naturlige striper i håret og denne metoden passet perfekt til meg syns jeg. Hun kalte den for SHIMMER HOMBRE og jeg elsker det.  

BILDENE I INNLEGGET HAR COPYRIGHT SOM VIL SI AT DET IKKE ER LOV Å DELE BILDENE PÅ INSTAGAM


Hun klippet også en god del som du ser på før bildet og har skrådd klippen litt på siidene for å få litt løft i håret. Jeg liker heller ikke hår som er klippet rett av, så hun har klippet det en del opp. Det kjennes så lett og også tykkere ut.  Når jeg reiser til Tyrkia vil håret bli enda litt lysere, og jeg gleder meg til å se dette til en litt mer sommergyllen hud. Jeg har nå også produkter jeg skal ha med meg som vil behandle og beskytte håret mitt i ferien slik at det blant annet får noe grøntskjær når jeg bader i klorvann. Disse produktene pakker jeg som jeg skrev med meg og kommer nærmere innpå i pakkevideo eller pakkeinnlegg.

Da har jeg i samme innlegg fått svart på noen spørsmål om håret mitt i fra dere lesere, 

vist resultatet av frisørtimen i dag

og lagt med link til frisørsalongen om du får lyst til å dra til frisøren selv. 

Mange lurer også på shortsen – den kan du se her http://www.sheinside.com/Blue-Pockets-Ripped-Fringe-Denim-Shorts-p-168067-cat-1740.html

 

Hva syns du?

Klem Jennie

 

66 kommentarer

Siste innlegg