JEG SVARER PÅ SPØRSMÅL

Hei<3

HER KOMMER SVAR PÅ 20 SPØRSMÅL FRA IG I KVELD.

1. Hvor i Tyrkia skal du?

Jeg skal til byen Side i Tyrkia.

2. Har du kjæreste?

Nei, jeg har ikke kjæreste.

3. Hvor mange kroner får du i lommepenger i uken?

Null og niks. Ingen ting.

4. Hvor er det fineste stedet du har vært?

Kypros og Venezia <3

5. Hvor høy er du?

Jeg er 160 cm, men neste gang dere spør er jeg kanskje høyere:)

 

 

6. Har du farget håret før?

Nei, har aldri farget håret.

7. Kjente du de som spiller i JENTER før du begynte?

Nei, kjente ingen før jeg begynte.

8. Hvilken klasse skal du gå i på ungdomsskolen?

Vet ikke. Får ikke vite hvilken klasse eller hvem jeg kommer i klasse med før første skoledag.

9. Har du alltid drømt om å bli skuespiller?

Så lenge jeg kan huske i hvertfall.

10. Kan du forklare hvordan du tar en backflip.

Hopper rett og slett bare bakover, men når du kan det er det så lett at du ikke forstår helt hva du gjør selv. Lurt å kunne flikk-flakk før du prøver backflip:)

 

 

11. Har du vært modell før.

Ja jeg har vært modell før, men da var jeg 9 år.

12. Du blir ikke filmet like mye som hovedrolle i JENTER, men hvorfor er du så kjent da. Du er jo like kjent som de andre hovedrollene.

Vet ikke helt. Kanskje det at jeg er i JENTER og har blogg. Jeg kommuniserer mye med følgerne mine på IG og leserne mine på blogg. 

13. Kan du arrangere noe så fansen får møtt deg?

Vet ikke om jeg kan gjøre det, men man hadde mulighet for å møte meg på OSLO CITY da det var moteshow og på WOW den dagen det var JENTERMARATON.  

14. Hva syns du er mest irriterene med mobbing.

At folk sårer andre,  ingen fortjener det:(

15. Hvem er dine beste venner akkurat nå?

Har mange gode venner, men det er noen jeg stoler mer på enn andre.

 

 

16. Svarer du på de flese directene folk sender til deg?

Nei, egentlig ikke. Bruker directen min til å komunisere med venner på IG siden deres kommentarer drukner i alle de andre. Litt som snap. Skulle gjerne svar på de men det blir rett og slett for mye, men svarer jo på en del.

17. Skriver du med venstre eller høyre hånd?

Jeg skriver med høyre.

18. Kan du følge meg på IG, vi har jo pratet ofte på KIK?

Har dessverre ikke KIK så noen har dessverre lurt deg:(                     ( HAR IKKE KIK)

19.  Hva slags type gutter liker du?

De som er snille, søte,  får meg til å le og viser at de liker å være med meg. 

20. Nevn 4 ting du vill hatt med om du havnet på en øde øy?

Tuva, fordi da hadde jeg aldri kjedet meg. En motorbåt, mat og drikke. Hvis jeg kunne hatt med en ting til skulle det vært solkrem. Må ikke bli solbrent.

 

Fikk du svar på noe du lure på?

Syns du jeg bør gjøre dette oftere?

Klem Jennie

95 kommentarer

Siste innlegg