Å VÆRE I REGNBUEN

Hei                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     // Annonse

Da Tuva og jeg var i byen på torsdag spaserte vi jo nedover bogstadveien. Vi kom over to utrolig kule butikker og den ene blogget jeg om i går. Den andre vi kom over var INGLOT, som var en stor og fargerik sminkebutikk. Jeg ble lokket inn av alle neglelakkene jeg så gjennom vinduet, og det viste seg at butikken var mye støre med enormt utvalg av alt innen sminke. 

Personlig liker jeg at sminken ser naturlig ut. Det jeg eventuelt bruker er, maskara, consealer om jeg ser supertrøtt ut, litt pudder og en lipgloss eller naturlig leppestift. Så liker jeg jo å ekspremintere med sminke som mange andre på min alder og syns det kan være fint med litt solpudder nå om sommeren. Neglelakker har jeg jo brukt i mange år. Husker det var stas å få lakket neglene som liten også. 

 

MAAAAANGE FARGER

HER MÅ VEL ALLE KLARE Å FINNE EN FIN FARGE

MORSOMT Å TA BILDER NÅR DET ER SÅ MYE FINT

Det er makeup-veiledere og hudpleiere i butikken og vi fikk veldig god service og hjelp. Ingen av produktene er forresten testet på dyr, det syns jeg er superbra. Jeg fikk gave da vi var i butikken, noen produkter jeg kan prøve ut. Jeg har ennå ikke testet dem, men det hun prøvde på meg i butikken syns jeg var veldig bra. Legger med link til butikken, informerer om at det da er en reklamelink INGLOT.NO

DETTE FIKK JEG



Hvilken neglelakkfarge er din favoritt?

Klem Jennie

32 kommentarer
    1. Kult! Jeg vet ikke, det finnes så mange forskjellige. Men kanskje noe med litt farge så man legger merke til det😊💕

    2. Høres ut som en kul butikk:) jeg elsker neglelakk. Liker litt mer farger om sommeren enn om vinteren ,da liker jeg bedre litt svake og duse farger,men det er også fint å stærse opp antrekket med fargede neglelakker om vinteren også<3

    3. Hei vakre Jennie Sofie.
      Du er vakker både på innsiden og utsiden!
      Du sprer mye glede! Positiveten din smitter også! Jeg merker at jeg også har blitt mer positiv av å lest bloggen din i litt over et år nå. Jeg kjenner jeg gleder meg til å følge deg på bloggen din videre.
      Det er så bra at du alltid er deg selv og aldri lar haters ødlegge for deg.
      Jeg ønsker deg alt godt og lykke til på ungdomsskolen når den tid kommer… Men nå får vi nyte sommerferien først!

    4. Den butikken må jeg sjekke ut. Har
      lett lenge etter produkter som
      ikke er testa på dyr.
      Jeg er mot dyretesting!
      Noen andre?

    5. Og Jennie BARE ELSKER DEG OG BLOGGEN💜 du er bare så..PERFEKT😘 håper du nyter sommeren så lenge den varer☀️ Håper du får det fint på ungdomsskolen👭🏫 du bare aner ikke hvor mye du og denne bloggen betyr for meg!❤️ Du er mitt STØRSTE forbildet🌠 du lar liksom aldri haterne ta deg💙 og det er det jeg liker best med deg!😍 jeg ble baksnakket mye om at jeg var feit og mye sånt😥 men når jeg begynte og lese bloggen din og så at du ikke brydde deg da,da tenkte jeg at jeg ikke trente og bry meg om de jeg heller!👊 og nå har de FAKTISK slutta!✋ noe jeg trodde de aldri skulle!!! Du er bare BEST💖. GOD SOMMER☀️☀️☀️. Bare fortsett sånn du gjør for du gjør det TOPP👍

    6. Jeg liker veldig godt hvit,rosa og en blå turkis en som jeg har laget selv.
      Det hørtes veldig gøy ut å være i den butikken. Ha en fin sommer jennie!
      PS:elsker bloggen din<3

    7. Jeg liker lilla og hvit på neglene. Jeg elsker bloggen din. Håper du får en god sommer Hilsen Kamilla

    8. Så utrolig hyggelig at du svarte! Takk! <3 RIKTIG GOD SOMMER til deg også <3:)
      Jeg lurte forresten på om du kan snart fortelle når du skal til Tyrkia? 🙂

    9. Jeg liker lyseblå og rosa <3
      Dette er kanskje at dette er litt ut av temaet, men du er verdens beste skuespiller i hele verden!
      Jeg elsker bloggen din og instagram brukeren din <3
      Du er sååå snill, kul, fin, søt, og alt det gode!
      Hilsen en veldig stor fan (kanskje den største) <3 <3
      GOD SOMMER!!

    10. Kan du ha sminkevideo? Selvom du ikke sminker deg så mye, kan du ihvertfall vise oss hva du bruker når du skal sminke deg? <3

    11. Jeg elsker neglelakker i rødtoner! F.eks: korall, rosa, vinrød, osv… Liker også turkise farger. <3 Kan du følge meg på instagram? @vildefos ♥

    12. Hei jennie jeg har eksem så jeg kan ikke ha all slags sminke.tror du at jeg kan ha den sminken.
      Kan du svare for jeg ska te Oslo å det hadde vært så gøy å kunne kjøpe meg noe fin sminke som jeg tåler

    13. Jeg er ikke så veldig opptatt av sminke, men om jeg først bruker det, vil jeg at det skal se naturlig ut. Jeg foretrekker lys rosa, mørkeblå, svart og hvit på neglelakken.
      Klem fra Mathea <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg