OMG, JEG FANT JEG FANT….

Hei

Kanskje ikke så veldig OMG, men jeg ble i hvertfall superglad da Tuva og jeg tilfeldigvis fant butikken Brandy Melville da vi var i Oslo på torsdag denne uken. Vi hadde litt dårlig tid ettersom uværet nærmet seg veldig og vi hadde en båt vi skulle rekke, men kjøpte meg tre plagg og så utrolig mye kult og fint. Jeg måååå bare tilbake igjen dit snart. 

KJØPTE DET SVARTE SKJØRTET PÅ BILDE

Jeg er veldig på jakt etter sommerkjoler, men har ikke funnet noen ennå. De kjolene jeg har prøvd som jeg har likt har vært for store. Jeg endte opp med en svart kjole…ikke akkurat så sommerlig, men veldig fin syns jeg. 


 

Og en blå statement-topp, som jeg syns var veldig kul. Passer bra til deminshortser som jeg nesten bor i når det er sommer. 


Har du vært innom den butikken?

Klem Jennie

51 kommentarer

Siste innlegg