OJ OJ OJ

Hei

I dag skulle jeg som jeg blogget om i går kveld, besøke Juliabladet i Oslo. Tuva ble med meg og i sammen fikk vi en omvisning, litt stæsj og så svarte jeg på spørsmål i fra dere lesere av Juliabladet. Veldig morsomt å være litt “behind the scene”  og få vite litt om produksjonen av bladet og sist men ikke minst se arbeidsplassen til Kirsti. Jeg følger jo Juliabladet på Instagram og hun legger jo av og til ut bilder fra kontoret sitt, og det var absolutt ikke slik som jeg hadde forestilt meg. Det virket også som en veldig koselig arbeidsplass. 

Etter besøket tok Tuva og jeg T-banen til Majorstua og spaserte nedover Bogstadveien til Aker Brygge. Vi tittet innom flere butikker og kjøpte oss også en frappe hver på Starbucks. Jeg ble superglad for å finne meg enda en ny kul klesbutikk hvor jeg sikkert kommer til å handle en del fremover. Vi var også innom en annen kjempekul butikk som  jeg ikke har vært i før som heter INGLOT. Kommer til å blogge om begge butikkene og innkjøpene  fra i dag en annen dag denne uka.


Da vi kom oss på båten begynte ekstremværet i Oslo og lynet slo ned på Karl Johan og gatene ble oversvømt, men det slapp vi altså unna. Vi kom oss akkurat innenfor døra hjemme før det begynte å regne her. Tuva ble med meg hjem og vi har det jo alltid moro i sammen. Nå skal jeg pakke sammen litt for å overnatte hos Tuva <3

 

Hvordan vær har det vært der du bor i dag?

 Klem Jennie

22 kommentarer

Siste innlegg