MØKKADRITT

Hei

Nå skal jeg dra avgårde for å levere telefonen min til service IGJEN. Jeg leverte faktisk iphonen min til reprasjon for 1 1/2 uke siden og fikk låne den dårligste lånetelefonen av butikken. Kunne ikke ta bilder med den, være på nettet, IG og faktisk nesten ikke tekste med den.  På lørdag var jeg og hentet en helt ny iPhone 4s, fordi de ikke klarte å reparere det som var feil med den og ble så glad for å endelig ha iPhone igjen. Da jeg kom hjem viste det seg at også denne helt nye telefonen heller ikke virket, MØKKA TELEFON. 

Problemet har vært at jeg ikke får koblet til Wifi og at Bluethoot henger seg opp. I tillegg så påstår telefonen at jeg har brukt nett uten at jeg har det. Så nå må jeg levere telefonen tilbake til service igjen og kommer sikkert til å få en slik håpløs lånetelefon også 🙁

Kjempekjedelig 🙁

 

 Ellers i dag har jeg chilla i sola:)


Klem Jennie

41 kommentarer
    1. Æsj, da😕 Det var jo ikke bra👎 Kan du ikke bare kjøpe en ny iPhone da?❤️ 5’ern kanskje?👌❤️ Håper de fikser den da✨❤️

    2. Hei😃 Dumt med det med telefonen, men det dekslet er bare så fint så jeg lurte på hvor du hadde kjøpt det? Klem Nora

    3. Hei😃Dumt det med telefonen og sånn, men det dekselet var bare så kult, så jeg lurte bare på hvor du hadde kjøpt det? Kos deg videre👍 Klem Nora

    4. Hvor har du kjøpt det fine coveret ? 💕 Lurer også på hvor du har kjøpt all den fine pynten du hadde til hagefesten du hadde? 😄 Fikk utrolig lyst til å ha en hage fest selv 💜 blir veldig glad for svar💙

    5. Kan du værsåsnill å legge ut bilde av lånetelefonen? Pliiis? Og forresten har du fregner!!??du er søt og pen i love you jennie! Vil møte deg

    6. Hvis du leverer inn en iPhone eller en smarttelefon, har du krav på dn lånetelefon som er smarttelefon, og skal kunne det samme som den som ble levert inn! Så du burde virkelig klage over telefonen du fikk! 🙂

    7. Åhh, så kjipt! Fikk tilbake macen min fra service i dag jeg, brukte bare ett døgn på å få fikset det, men uansett! Har vært uten den i flere mnd og måtte brukt den sykt dårlige skolepc’en til alt sammen :/ Skjønner hvordan har det! Håper den kommer fort tilbake, irriterende når det ikke fungerer som det skal….
      God kveld videre! <3

    8. Ååå jennie jeg føler med deg. det er andre gangen på 2 måneder at mobilen min er på service. det med nett og bluetooth er faktisk bare en hardware feil i en ny oppdatering til iphonen. veldig kjipt, men sånn er det bare ….. har skjedd med mange fler!

    9. Min iPhone 4s er også sånn!! Hater den! Den vil ikke skru på wifi fordi når jeg trykker på det så vil den ikke😓😓😓😩 så jeg prøvde å omstarte den men selvfølgelig gikk ikke det heller. Så nå har jeg INGEN apper på den og før så kom det hele tiden at jeg hadde brukt mobilnett for MASSE penger😥😔😒😞😣

    10. Louise: Akkurat som med min. Men jeg hadde garanti på telefonen, så det blir i såfall fikset uten at det koster noe. Veldig kjedelig. Butikken sier det er et kjent problem med denne type telefon.

    11. Du kan jo skaffe deg en android telefon! De er kjempe gode! Jeg har fått Samsung Galaxy S4 og jeg er så stolt! Hadde iPhone 4 før men nå har jeg Samsung:-D
      Før hadde jeg eget kamera som jeg tok bilde med! Men når jeg fikk Samsung så bruker jeg heller det kameraet for det er veldig klart!
      Samsung Galaxy S3 er også veldig bra!
      Og sikkert mange andre Samsunger…

    12. Jeg vet til meg skjedde det det samme men etter servic en gang og det skjedde bare det samme kom det en ny buttik her jeg bor den kalles I phone repratøren kansje den finnes i oslo og etter det ble den vanlig igjen og min var bare 3 månder gammel jeg ble og lei men bare prøv du har vel i phone 4s for det hadde jeg håper at denne gangen skal det gå bra p.s vet hva du mener med at du sier møkka dritt
      HÅPER JEG kan møtte deg en gang dumt at jeg bor så langt unna
      Hvh thea

    13. Ja.. Det er jo sant😂👍 Håper dere fikser den da❤️ Jeg skal med familien min til Nesodden hele helga❤️ Det er rett ved deg! Kanskje vi kan møtes❤️

    14. Har AKURAT det samme problemet jeg får ikke sveipa over på wifi eller koble til bluetooth den bare står og øaster:-(:-(:-( Måtte ha ny telefon her…. Klemframeg♥

    15. Herregud ! Utakknemlige drittunge ! Du lager et klageinnlegg om din iphone der du sier at den er dritt !? Er du klar over hvor mange som ikke har og skulle ønske de hadde en iphone og skulle ønske de var så rik og bortskjemt liten drittunge som deg som kan gå rundt og klage over en kjempedyr telefon ? Her er det inntrykket man får av dette innlegget :
      Bortskjemt, Egoistisk, Drittunge, Utakknemlig og ikke i stand til å tenke på andre en seg selv og helt ærlig dum.
      Tenk at du kaller deg “toppblogger”

    16. Men er også på “verkested” nå..:( Hadde veldig lyst til å kjøpe 5s siden jeg har 4s, men mamma sa nei til det 🙁 Gleder meg til å få den tilbake!!!:)

    17. Anonym: Må jo le litt. For når jeg ikke blogger om ting som irriterer eller det jeg kaller bagateller i livet mitt, så blir jo det feil også.
      Jeg har aldri før skrevet et slikt innlegg og har blogget om at jeg ikke ønsker å blogge om negative ting, så dette var første gang. Hva som er værst av å være “bortskjemt” (Det er veldig mange andre barn i Norge som har iPhone og myyyye mer) eller det å kalle et annet menneske for egoistisk, bortskjemt drittunge og dum….så vil jeg si at du er værst. Men lykke til i livet med holdningen din og med å tro du er anonym når du kommenterer på blogg.

    18. Hvor kjøpte du det dekselet? Det var kjempe fint 📱og jeg lurte på hvor du har kjøpt de tingene til hagesten din fordi de var sykt fine og jeg har tenkt til og lage en sånn fest jeg å🎊🎈💛🌺 du er et av mine største forbilder og det hadde bettyd mye om du hadde svart☀️💎 hilsen en som elsker deg og bloggen din🍓🍒

    19. OMG!! eg har samme deksel som deg!! kan ikke tro at jeg har noe tilfelles med deg! jeg er din største fan!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg