JIPPI

Hei

I går kom Lea Mathilde til meg, det fikk kanskje noen av dere med dere på Instagram. Vi la ut trampolinevideo i går og en ny trampolinevideo tidligere i dag. Lea Mathilde er nemelig en perfekt lærer til å lære bort backflip og flikkflakk på trampolina. I starten syns jeg det var kjempeskummelt å prøve, men så bestemte jeg meg bare for at jeg måtte gjøre det. Nå syns jeg det ikke bare er morsomt men til og med lett.

I dag har vi vært en tur på det lille nærsenteret på Nesodden hvor jeg bor. Først en tur på bakeren og så tittet vi litt i butikker og spiste is ute i sola. Da vi kom hjem igjen var vi på trampolina igjen, he he. Nå har vi spist middag og mamma og pappa gjør i stand ting så vi kan dra ned på stranda litt senere for å feire St. Hans Aften. Der blir det konsert og båltenning og kanskje vi bader litt også om det ikke blir alt for kaldt. 

 

KLARE FOR Å DRA TIL STRANDA 

Skal du feire St. Hans Aften i dag?

Klem Jennie

29 kommentarer

Siste innlegg