MINDRE BLOGGING?

Hei

Som det står i overskriften så lurer jeg på om jeg skal blogge like mye i sommerferien, eller om jeg skal blogge litt mindre. Det er helt naturlig at lesertallet går ned når det er sommerferie, det gjelder alle bloggere så da vil det vel være naturlig om bloggingen går litt ned også….?

Det er altså noe jeg tenker på men som jeg ikke har bestemt meg for helt ennå.

Nå er sommerferien godt i gang. Noen er fremdeles hjemme, slik som jeg er og andre har reist på ferie både til utland og andre til hyttene sine.

 

GOD SOMMER HVOR ENN DU ER

 

Tips gjerne vennene dine om bloggen min. Om du gjør det på Instagram kan du gjerne tagge bildet du legger ut med #bloggerjenniesofie 

 

Klem Jennie

67 kommentarer
    1. Hei Jennie🌸
      Jeg elsker å lese bloggen din men jeg synes at i sommer må du jo få litt fritid👊
      PS: Jeg er i Spania💕
      PS2: Det hadde vært veldi kjekt om du kunne se på profilen min😎
      PS3: Du trenger bare å se😝

    2. Jeg sier: Blogg MER! Reiser ikke før nærmere slutten av sommerferien, så er nesten på bloggen din 24/7 for å se om det har kommet et nytt innlegg.

    3. du vil bare ha flere lesere! du er kanskje veldig pen ogsånt men bloggen din er faktisk litt dårlig.. :/ (ikke frekt ment altså!)

    4. Kos deg i sommer! 🙂 Håper du ikke begynner å blogge mindre..
      Uansett hva du gjør så er jeg en fast leser! 😀

    5. Du kan bestemme det helt selv 💕
      Jeg elsker å lese bloggen men jeg kan ikke tvinge deg til å blogge mye hvis du ikke vil men det er mye bedre og ikke skrive veldig lange og fine innleg hvær dag som du gjør på bloggen hvært dag i sommerferien det er gøy og lese korte innleg i sommeren for det er mange som ikke får tid til å lese hele innlegget og det er veldig deilig å skrive korte innleg i sommeren når du for tid💕
      Jeg kommer uansett til å lese bloggen din💕
      Love u bby💕

    6. Jeg synes du skal bestemme selv, men selv synes jeg ikke du skal blogge mindre!💕
      Fordi jeg elsker bloggen din, og du er et stort forbilde og en inspirasjon for meg. Og nå i sommerferien trenger jeg også litt inspirasjon.
      Men bestem selv, men ikke slutt å blogge. Vær så snill, du er fantastisk, og ……
      Jeg vet ikke hva mer jeg skal si!
      Hvis du hadde tatt deg tid til å svare hadde jeg blitt kjempeglad!✌️

    7. Jeg syntes at du kan blogge så mye du føler for. Jeg syntes det er veldig gøy p lese bloggen din men om du ikke blogger så veldig mye så går det helt fint:)<3
      God sommer<3

    8. Jeg kommer til å besøke bloggen din hver dag i sommer👌 Elsker den, og der jeg skal på ferie er det jo WIFI 😊

    9. Jeg foretrekker at du blogger sånn som du pleier, leser bloggen din hver dag. men selvfølgelig er det du som bestemmer det❤️

    10. Jeg vil for min del ikke at du skal blogge mindre. Men hvis du får det travelt, og ikke rekker å blogge, så synes jeg det er helt Ok! Men husk at du ikke må sette bloggen framfor venner og familie!✨ ( tror ikke at du kommer til å gjøre det, men vare sier det) elsker bloggen din!💖 Klem🎀✨

    11. Jeg tror at du hadde syntes at det hadde vært deilig å tenke litt mindre på bloggen din nå i sommer! Nå på sommeren burde du kose deg sammen med familie og venner. Du kan jo fortsett være på instagram da! jeg syntes det hadde vært lurt<3 Stor Fan:D

    12. Jeg elsker å lese bloggen din, men jeg synes at siden det er sommerferie må jo du få bruke tiden til å slappe av litt også, så det går fint for meg selvom det blir mindre blogging

    13. Hei Jennie Sofie. Først vil jeg bare si at du er en helt fantastisk jente. Og forbildet til mange folk. Blant annet meg:) Du er alltid der når noen venner trenger deg, og er snill og varm og pen:). Du var/er den som inspirerte meg til å starte med blogg. Og jeg har aldri angret på å starte heller:) Her er enda flere fine ord til deg: Du er godhjerta. Snill. Pen. Fantastisk. En inspirasjon for mange. Og til slutt, en helt perfekt jente. Følte bare for å si det. Fordi du er en herlig jente…. over til det andre….Jeg synes du bare burde blogge når det passer deg. Det blir jo ikke så mange som har muligheten til å lese bloggen i ferien. Men mange skal jo ikke på hytta eller utlandet. Så da har di masse tid. Det har værtfal jeg:)…. Over til noe annet…. Jeg lurte på om du kunne ta en liten tur innom min blogg?? Og gi meg noen blogg innlegg tips?… Hadde blitt superglad da!;)….over til det siste… Håper du svarer på dette. Med vennlig hilsen. Din største fan. Gro Helen<3<3

    14. Jeg er i Marokko nå, men jeg synes du enda skal blogge litt mer for de som ikke skal noe i sommer og ikke har noe og gjøre på så hadde det vært kjekt for de.

    15. Hei 💕 Jeg leser bloggen din hver dag, uansett hvor jeg er. Men om jeg ikke har Internett så prøver jeg på å få det, men om jeg ikke får det, leser jeg den med en gang jeg kommer hjem. Jeg håper du fortsatt kommer til og blogge like mye. Det er selvfølgelig ikke mitt valg, det er ditt…
      Noen ganger, når dagene er lange er det godt og sette seg og lese en bra blogg, synes jeg…(avogtil)…:)
      Hilsen en som ElSkEr bloggen din 😋😋🌴🌴☺️☺️

    16. Hei ❤️ meg og en venninne har sendt et bilde på direkten håper gjerne du kan svare ?? Men du ? Hvor kjøpte tilbehøret til hagefesten din ?

    17. Vi gjerne ikke at du blogger mindre for da blir virkelig sommeren kjedligere, for jeg leser bloggen din hver eneste dag😊 Så jeg håper at du blogger fortsatt like mye ( og jeg håper at det er ordentelig wi-fi på det hotellet jeg skal til, så jeg for lese bloggen din, hehe💕) 💞

    18. Nei! Jeg synes ikke du skal det med mindre DU ikke har tid! For jeg synes hvert fall det er gøy å komme hjem til mange innlegg å lese, når jeg slapper av etter en tur kan jeg lese mange innlegg liksom. Bloggen er bra! Stå på!!

    19. Jeg vil at du skal gjøre sånn som nå, siden jeg leser bloggen din hver dag og jeg synes det er veldig spennende å lese den. Så det er det jeg vil si. Klem!

    20. Hei! Jeg syntes du burde ta deg litt ferie fra bloggingen og nyte ferien, og ikke drive å tenke på at det skulle jeg skrevet på bloggen. Alle andre har jo ferie så hvorfor ikke ta ferie fra bloggingen…?
      Det syntes jeg, men vet ikke hva du syntes…. så hva tror du Jennie Sofie..?

    21. 1 kommentar
      Ikke blogg mindre! Bloggingen din gjør meg varm på en kald dag. Ikke skriv mindre
      Det er innleggene som lar meg sove om natten og være våken på dagen. Du er solens stråler, det solen trenger for å skinne. Uten det ville det vert evig skyer. Skriv Minst 1 innlegg dagen. Hver dag sitter jeg og gleder meg til det skal kommenet nytt innleg av deg.
      Slutt ikke. Det vil stoppe mitt hjerte

    22. Hei jenniesofie jeg lurer på om du kan gå på bloggen min som er matildelouise.blogg.no det hadde betydd så mye for meg om du endten bare ser på den eller kommenterer på den eller gjør sånn at andre går på den men hvis du ikke vil så går det bra men jeg er døøødsstor fan av deg og det ville betydd veldig mye for meg!!!😘😍😘😍😘😍

    23. Jeg synes at du skal prøve å blogge en del i sommer. Jeg synes at det er artig og lese om hverdagene dine. Du trenger ikke blogge like mye som vanlig, men fortsatt prøve å blogge 3-4 ganger i uka. Dette er mine meninger. ELSKER BLOGGEN DIN!!!!!!!!! DU ER SÅ PEN!!!!! JEG KUNNE ØNSKE AT JEG VAR DEG!!!!!!
      KLEM EMMA💙

    24. Hei Jennie Sofie! Det er nesten opp til deg hva du velger men jeg synest det er kjempe kjekt å lese bloggen din! Jeg kan nok ikke bestemme hva du skal velge, men jeg mener at du må se hva du får tid til. Men jeg ELSEKER vertfall bloggen din og hadde det vert opp til meg så hadde jeg ønsket at du skulle forsette med bloggingen din i sommer!:-) Stor fan<3 Klemmer fra Emma✌️

    25. hei Jennie Sofie. jeg og Matilde Louise er kjempe store fan av deg vi leser bloggen din hver eneste dag. Og det hadde vært drit kult om du hadde lest bloggen til Matilde Louise .blogg .no Å du må ikke legge ut mindre innlegg.
      Du er kjempe pen og, det hadde betydd mye om du hadde lest bloggen hennes

    26. Hei Jennie Sofie! Jeg mener at har du tid, har du tid og har du ikke tid, har du ikke tid. Det er opp til deg det. Det jeg mener er at du slipper å love noe og se hvordan dagen din har blitt og om du har tid🎀 Jeg kan nok ikke bestemme hva du velger men jeg synest bloggen din er koselig og gøy! Jeg synest at du skal se hvordan tiden går og om du får tid og om du ikke får tid er det ikke å stresse med det💗 God sommer videre Jennie! 👍 Mange positive klemmer fra Emma<3

    27. Hei jenniesofie jeg er STOOOR fan av deg og det hadde betydd sååå mye for meg og alle venninne mine om du besøkte matildelouise.blogg.no ps:eeelsker deg!!!!!!!

    28. hei Jennie Sofie jeg er kjempe stor fan av deg og hvis du ikke vil blogge så mye i sommer så er det greit.
      kan du plis besøke Matildelouise.blogg.no det hadde vært drit kult.
      Elsker deg
      Hilsen en stor fan

    29. Heisann kunne du ha hjulpet meg med en header? Trenger virkelig hjelp 😊 jeg har spurt mange men får ikke svar..:/

    30. Har sendt deg en epost… hadde blitt superglad om du kunne svare på den…
      Jeg synes du skal legge ut hvis du har tid, men ikke ha det sånn att du er nødt til å legge ut vær dag
      Klen

    31. Kos deg i ferien og må ikke blogge hele tiden da, er jo tross alt ferie 🙂 så nyt det <3 kommer til å kikke innom uansett jeg 🙂 og tror de fleste andre gjør det å!

    32. Hei Jennie Sofie ! Jeg syntes du skal følge ditt hjerte og gjøre det du har mest lyst til! Jeg elsker bloggen din og jeg vil at du aldri skal slutte og blogge! Store klemmer fra en av dine største fans Kamilla Tomine<3

    33. Hei Jenny, jeg synes du burde blogge når det passer deg:-) Du trenger ikke blogge hver dag vis du ikke har lyst (jeg elsker bloggen din så jeg håper på det motsatte) Jeg har jo nettop begynt å lese den, og den er VELDIG bra! God sommer

    34. Jeg liker virkelig hvordan du blogger nå men det er jo ferie og da skal man egentlig bare ha det gøy og ha null bekymringer men hvis du blogger like mye i sommerferien må jo du passe på at du ikke glemmer det, men jeg er sikker på at lesertallet stiger i slutten av august😘❤️

    35. Jeg syns du kan lege ut annen vær dag, eller tredje kvar dag, i alle fall ha faste ganger nor det komer blogg innlegg da er det enklere å kome på å sjekke bloggen din, det hjelper masse på å huske å sjekke bloggen din når du legger det ut på instagram😘👍❤️ Ps: elsker bloggen og instans din stor fan av deg ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘😉😉😉😉😉❤️❤️❤️❤️❤️😘❤️😘❤️😘😘😘🌸🌸🌸🌸🌸🌸

    36. Hei Jennie Sofie. Jeg syntes du skal føle på hva du vil
      husk at det er bare du som bestemmer det.
      Jeg er drit stor fan av deg og jeg elsker deg
      jeg leser bloggen din hver eneste dag
      PS:hvis du hadde svart meg hadde det
      betydd så mye for meg
      Klem Ingeborg Mangset Sundberg

    37. Jeg synes du skal fortsette å blogge like mye i gjennom sommeren også. Det har ingenting å si om lesertallene dine går ned. Det viktigste må vel være at de som leser bloggen din er fornøyd. Samme om det er 100 eller 800 som leser vel.

    38. Hei! Jeg har nettopp startet blogg og jeg lurte på hvordan du får til å ha kategorier under headeren. Sånn som kontakt meg og slikt. Plis svar? 😄😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg