JENTERMARATON

Hei

I ettermiddag har jeg skoleavslutning med klassen min og vi skal ha masse underholdning for familiene våre og spise god mat i sammen. Jeg skal snart gjøre meg i stand for å dra til skolen men lovet jo å blogge litt i fra JENTERMaratonet som var på lørdag.

Lørdag morgen reiste jeg tidlig inn til Oslo for å møte skuespillere og resten av JENTERteamet i god tid før kinomaratonet startet. Det var litt rart å se kinoen med alle kinoplakatene med bilder av venner på også, men såååå moro.

Jeg hadde selvfølgelig gledet meg til denne dagen også fordi jeg fikk se alle vennene mine i serien igjen. Skuespillerene hadde sitt eget avsperrede område i kinosalen hvor vi satt i sammen, lo, tullet og koste oss. 

Kinomaratonet varte jo veldig lenge og vi fikk servert mat og tok oss noen pauser selvfølgelig. Det var litt rart å se seg selv på et så stort kinolerret og også hvor mye vi har forandret oss fra sesong 1 til sesong 3 Bakomfilmene/Bloopersene syns jeg var veldig morsomme og de viser jo at vi av og til klusser til det vi skal si og gjøre, he he. 

ALLE BAKOMFILMENE KOMMER DU TIL VED Å TRYKKE HER

Under maratonet ble også noen av skuespillerene interjuet, det skjedde i en egen del av kinosalen. Stemningen i salen var kjempegod. Masse latter og klapping.

Lillesøster og hennes venninne hjalp til med å stille inn riktig lys før maratonet startet

Etter maratonet stod alle skuepillerene oppe på scenen forran kinolerretet og alle de som ønsket kunne komme å ta bilde. Etter dette måtte Sara og jeg løpe avgårde. Sara som spiller Vannessa i serien ble med hjem til meg og overnattet. Nå har vi sommerferie fra innspilling, kommer til å savne teamet.

Følger du med på Jenter?

Klem Jennie

23 kommentarer
    1. Jef følger med på Jenter. Det kommer til å bli rart fordi jeg sjekker vær dag!. Det gjør jeg også med din blogg. Kan du skrive “Hei Hannah” til meg?

    2. Ja! Jeg følger med på det hver dag! Skjekker alltid om det har kommet noe nytt etter skolen og før jeg legger meg og også sånn ellers😊jeg bare eeeeelsker JENTER!!! Synes alle skuespillerne er veldig flinke!! Også er det så bra at de tar opp ting/situasjoner som kan være vanskelig og sånn i virkeligheten❤️ Alle vennene mine ser på det også👍 har faktisk sett at noen av de yngre på skolen min (jeg er 01’er) leker JENTER! Hehe😂 jeg så på JENTER maraton hele lørdagen og jeg synes også det var veldig rart, men morsomt å se forandringen deres fra sesong 1 til nå😘 men jeg bare lurte på en ting: er det mulighet for å se intervjuene av skuespillerne et sted? Og i så fall, hvor?
      Håper du svarer!
      Elsker deg Jennie Sofie💋
      Klem fra meg💗☀️

    3. Jenter er så gøy, du er veldig flink og spille din rolle. Hvilken av de andre skuespillerne er du med på fritiden? Kan du svare meg på instagram? Jeg heter Tonje_sofie. Håper på svar. Du er så pen, skulle ønske jeg var deg.

    4. Jeg ser Ganske ofte på jenter!
      Det som er gøy er at de har røpet hvem sannheten er! (Tror jeg)
      Er det gøy å spille i Jenter?
      Hilsen Anonym

    5. Ja jeg følger med på jenter HELE tiden!😘
      Jeg bare digger serien og du er favoritt skuespilleren min i serien💕
      Å du virker bare SÅÅÅÅÅÅÅÅ hyggelig😍

    6. Første komentar, haha😂 ja jeg følger med på jenter hele tiden! Gleder meg allerede til det begynner igjen!!

    7. Ja! Jeg og 3 andre veiner så på jentermaraton og hun ene klemte deg og jeg klarte ikke å si noe fordi jeg har alltid drømt om å møte deg, så hu som sa oj! Du er mye penere i virkeligheten og etter det sa hun kan jeg få en klem!!!!! Please svar om du husker det:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg