ER DET MULIG….?

Hei

Plutselig sitter jeg her og har for mye å blogge om, og jeg vet liksom ikke hva jeg skal blogge om først. Så føler jeg at jeg kanskje har lovet for mye for på kort tid og beklager dette. Derfor skriver jeg nå ned hva som kommer på bloggen de nærmeste dagene.

1. BAKEVIDEO blir lagt ut i dag. Informasjon om hvem som vant smykkekonkurransen er på instagram.

2. I morgen legger jeg ut bilder i fra jeg var hos WOW i går, da blir det mange bilder og kanskje bilde av deg.

3. Tirsdag legger jeg ut om JENTERMARATON <3 Forteller om dagen og opplevelsen min den dagen.

I tillegg denne uken har jeg skoleavslutning, de siste håndballtreningene samt at jeg planlegger noe gøy. Torsdag er det også siste skoledag for SOMMERFERIEN, JIPPI 😀


Klem Jennie

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg