FIN DAG

Hei

I ettermiddag har jeg vært på sommeravslutning med lillebror i barnehagen hans. Veldig koselig og de små var så flinke til å synge og lillebror vinket minst like mye til meg som han sang. Masse god mat og dessert og laaaang kø for å forsyne seg, men det var verd det.

Etter avslutningen kjørte mamma og pappa meg og lillesøster til skolen hvor det er et slags talentshow i dag. Det er ingen konkurranse, men elever viser frem ting de har lyst til. 

I morgen er det allerede fredag og på lørdag er det JENTERmaraton, pluss at jeg skal være på WOW på Oslo City mellom klokken 14.00 og 15.00.

Ellers ikke så mye å blogge om siden jeg ikke er hjemme akkurat nå, blogger fra mobil.

DETTE ER MIN MIDDAG OG DESSERT

DETTE VALGTE LILLEBROR

MIN FAVORITTGUTT


Mmmmmm, CAKEPOP

Neste sommeravslutning blir min skolavslutning neste uke.

Når har du avslutning?

Klem Jennie

16 kommentarer

Siste innlegg