NAKENHET PÅ BLOGGEN

Hei

Jeg legger merke til på blogg.no at det er innlegg med kropp, pupper, lår, vekt og nakenhet som mange klikker seg inn på for å lese/se. Tenkte derfor å sjekke om dette stemmer, og putter derfor litt nakenhet på bloggen i dag. Dette er det nærmeste nakenhet bloggen min kommer til å strekke seg, he he. Jeg er mer opptatt av å blogge for meg selv og skrive om mine dager og ting som mange barn på min alder interesserer seg for. Det må jo være fint for foreldre også å vite at det fins en blogg for yngre jenter og gutter som ikke blogger om for eksempel hva man bør spise og hvor mye man kan spise, om hvordan man fort kan få sommerfarge enten fake eller av sola osv….

Så først legger jeg ut disse bildene med nakenhet som jeg lovte i overskriften, for deretter å dele noen bilder av vakre Kragerø som jeg tok forrige helg. 

 

NAKENKATT

NAKENHUND

NAKENROTTE

 

 

Sånn, da til det virkelige blogginnlegget 🙂

 

Da jeg var i Kragerø forrige helg tok jeg noen bilder jeg tenkte å dele med bloggleserene mine. Jeg syns det er så utrolig vakkert i Kragerø og spesielt om sommeren syns jeg det gir masse energi å være der. Plassen til mamma sin tante og onkel er helt fantastisk og det er så koselig å være hos dem også. 

I morgen er det JENTERmaraton i Oslo og jeg gleder meg også til å ha med meg en venninne som også spiller i serien hjem på overnatting hos meg.  

 

Fint der, ikke sant?

Klem Jennie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

32 kommentarer

Siste innlegg